Het PSV transfertopic

Abubakari

Well-known member
Ajax heeft nog 2 backs met Rensch en Gaaei toch? Of gaat er daar nog iemand weg?
Rensch contract loopt volgend jaar af (en blijft al jaren steken in zijn ontwikkeling) en voor Gaaei schijnt belangstelling te zijn uit Duitsland, Hoffenheim, naar verluid concrete belangstelling. En ook Gaaei is niet bepaald onomstreden als rb, om het zacht uit te drukken.
 

JMD

Well-known member
Nadat PSV die wedstrijd in Almelo zwaar onterecht toch nog won, denk ik dat ook ja.
Dat psv goed wegkwam mee eens, maar zwaar onterecht is onzin, 6 om 32 schoten (3 om 8 op doel) en bij xg 1,2 om 2,44 (waarbij van die 1,2 0,78 uit een penalty was) vertelt toch een ander verhaal
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Rensch contract loopt volgend jaar af (en blijft al jaren steken in zijn ontwikkeling) en voor Gaaei schijnt belangstelling te zijn uit Duitsland, Hoffenheim, naar verluid concrete belangstelling. En ook Gaaei is niet bepaald onomstreden als rb, om het zacht uit te drukken.
Maar gezien de financiën kun je daar nu nog niet op voorsorteren toch?

Trouwens wel opvallend dat zowel PSV, als Ajax en Feyenoord nog lang niet klaar zijn, zo laat nog.
 

Abubakari

Well-known member
Maar gezien de financiën kun je daar nu nog niet op voorsorteren toch?
Klopt, eerst verkopen (of verhuren om salariskosten te besparen), Mislintat heeft inmiddels een 50 meter hoog standbeeld naast de Kuip volgens mij. En de faalhazen die hem zijn gang hebben laten gaan krijgen waarschijnlijk tribunes naar zich vernoemd bij PSV.
 

gevegt

Well-known member
Klopt, eerst verkopen (of verhuren om salariskosten te besparen), Mislintat heeft inmiddels een 50 meter hoog standbeeld naast de Kuip volgens mij. En de faalhazen die hem zijn gang hebben laten gaan krijgen waarschijnlijk tribunes naar zich vernoemd bij PSV.
Geen idee hoe het komt, maar graag terug naar jullie eigen topic.
 
Bovenaan