Het PSV transfertopic

JMD

Well-known member
Wedden dat Wolves of Bournemouth niet eens kijken of er 20 of 30 miljoen in het Tikkie staat?
Dat inderdaad.

En in diezelfde categorie: Manchester City zou miljoenen geboden hebben aan PSV om Jason van Duiven, spits van Jong PSV, over te nemen... City hem dan daarna direct stallen bij Lommel... Men is gek daar.
 

Reinoud

Well-known member
Dat inderdaad.

En in diezelfde categorie: Manchester City zou miljoenen geboden hebben aan PSV om Jason van Duiven, spits van Jong PSV, over te nemen... City hem dan daarna direct stallen bij Lommel... Men is gek daar.
Aan die hele groepen (City, Ineos, Red Bull) moet echt wat gedaan worden. Helaas is het daar al laat voor.
 

JMD

Well-known member
Aan die hele groepen (City, Ineos, Red Bull) moet echt wat gedaan worden. Helaas is het daar al laat voor.
Eens.

En ik ben natuurlijk subjectief in deze, maar wat bezielt je om als jonge speler bij een NL topclub die tegen de A-selectie aanzit naar CIty te gaan om daar 1 van de 100 spelers te worden en dan bij Lommel gestald te worden. Dat is niet eens Belgische 1e klasse, en dan speel je dus 2e klasse, dat kan je bij Jong PSV ook, misschien met kansen in het eerste, want door het drukke schema dat je als NL topclub in het najaar hebt (bijna elke midweek een wedstrijd) zal er best wel eens gerouleerd worden.
 

JMD

Well-known member
Misschien dat een contract voor 5 jaar met een jaarsalaris van een miljoen plus wel helpt.
Als een dertiger nog naar Qatar oid gaat voor een aantal jaren om nog even 'te graaien' snap ik dat helemaal. Maar als jonkie, met je carriere nog voor je, dan wil je toch lekker veel voetballen. Daarom ben je ooit begonnen. Dat geld komt vanzelf wel.
 

Reinoud

Well-known member
Als een dertiger nog naar Qatar oid gaat voor een aantal jaren om nog even 'te graaien' snap ik dat helemaal. Maar als jonkie, met je carriere nog voor je, dan wil je toch lekker veel voetballen. Daarom ben je ooit begonnen. Dat geld komt vanzelf wel.
Tot een dubbele beenbreuk. Zou het ook niet adviseren, maar zekerheid heb je niet.
 

JMD

Well-known member
Tot een dubbele beenbreuk. Zou het ook niet adviseren, maar zekerheid heb je niet.
Dat is zo, maar hoeveel jonge spelers hebben nou levensbeëindigende blessures gehad? Alleen Kokmeijer kan ik bedenken. Tegenwoordig is men medisch zo ver dat een blessure zelden levensbeëindigend is.
 

Eef de Kip

Well-known member
Als een dertiger nog naar Qatar oid gaat voor een aantal jaren om nog even 'te graaien' snap ik dat helemaal. Maar als jonkie, met je carriere nog voor je, dan wil je toch lekker veel voetballen. Daarom ben je ooit begonnen. Dat geld komt vanzelf wel.
Helemaal met je eens hoor en van een afstand denk ik er ook zo over.
 

Batigoal

Well-known member
Als een dertiger nog naar Qatar oid gaat voor een aantal jaren om nog even 'te graaien' snap ik dat helemaal. Maar als jonkie, met je carriere nog voor je, dan wil je toch lekker veel voetballen. Daarom ben je ooit begonnen. Dat geld komt vanzelf wel.
Tsja, je ziet dat spelers die in de grote pools van de topclubs terechtkomen daarna altijd nog wel een aardige carrière kunnen opbouwen op basis van hun CV. Hoge beloning en weinig risico zo'n stap. Ik zie het ook liever niet, maar snap het wel. In PSV 1 staan ook voorlopig nog gewoon 2 spitsen voor hem in de pikorde.
 

JMD

Well-known member
Tsja, je ziet dat spelers die in de grote pools van de topclubs terechtkomen daarna altijd nog wel een aardige carrière kunnen opbouwen op basis van hun CV. Hoge beloning en weinig risico zo'n stap. Ik zie het ook liever niet, maar snap het wel. In PSV 1 staan ook voorlopig nog gewoon 2 spitsen voor hem in de pikorde.
Klopt, maar wel 1 op leeftijd die nooit meer xzo'n seizoen gaat spelen als afgelopen jaar en toch echt richting einde carriere gaat.
 
Bovenaan