Het PSV transfertopic

JMD

Well-known member
Als Boscagli blijft dan is twee ook genoeg. Hij moet ook gewoon blijven, dan kan hij volgend jaar overal tekenen.
Teze weg, ramalho weg, dest voorlopig nog niet terug, Obispo en vaak geblesseerd en gewoon te zwak, en de verdediging was altijd al ons zwakste deel. We hebben er echt nog meer dan twee nodig.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ook. Vijf jaar terug was ik dolblij geweest met hem, nu komt hij toch op me over als snel geblesseerd en over the hill.
Ik was voor zijn transfer naar Roma echt fan. Maar dat ene seizoen dat hij op huurbasis terugkwam heeft hem qua beeldvorming echt geen goed gedaan. Hij is zelfs een beetje persona non grata geworden in Rotterdam. Vind ik ook wat overdreven, maar ik hoefde hem in elk geval niet terug te zien bij Feyenoord.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JFK

Well-known member
Ik was voor zijn transfer naar Roma echt fan. Maar dat ene seizoen dat hij op huurbasis terugkwam heeft hem qua beeldvorming echt geen goed gedaan. Hij is zelfs een beetje persona non grata geworden in Rotterdam. Vind ik ook wat overdreven, maar ik hoefde hem in elk geval niet terug te zien bij Feyenoord.
Wat was nou het probleem tussen de supporters en Karsdorp?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat was nou het probleem tussen de supporters en Karsdorp?
Ik weet niet precies wat er is voorgevallen toen hij in Rotterdam was, maar bij het grote publiek ging het mis toen hij zich als een ware Romarista gedroeg met AS Roma in de Kuip, inclusief een hoop gejank en theater.
 

Magikan

Well-known member
Als Boscagli blijft dan is twee ook genoeg. Hij moet ook gewoon blijven, dan kan hij volgend jaar overal tekenen.
Klopt, maar met deze verdediging ga je geen potten breken in de CL. In de eredivisie moet het kunnen, mits iedereen fit blijft.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Mario

Well-known member
Nagalo is ook zo goed als zeker, PSV en FC Nordsjaelland zijn akkoord over een transfer. 7 miljoen plus bonussen lees ik. Vanavond komt Nagalo naar Eindhoven voor de medische keuring.

Karsdorp zou voor 1 seizoen met optie tot nog een seizoen tekenen. Voor Nagalo ligt een contract tot 2029 klaar.
 

stc

Well-known member
Karsdorp heeft inderdaad getekend bij PSV. Hopelijk niet een miskoop in het rijtje Reiziger en Michael Ball.
 

Mario

Well-known member
Nagalo en Ndala zijn officieel binnen. Er worden geen andere nieuwe aanwinsten meer verwacht. Wel mooi dat er uiteindelijk weinig spelers zijn vertrokken.
 
Bovenaan