Mario
Well-known member
Net op tijd om de kampioensschaal in ontvangst te nemen dus.Vorig jaar kruisbandblessure gehad en maar 8 potjes gespeeld. Hopelijk is hij voor de zomer fit.
Net op tijd om de kampioensschaal in ontvangst te nemen dus.Vorig jaar kruisbandblessure gehad en maar 8 potjes gespeeld. Hopelijk is hij voor de zomer fit.
Dat zou echt idioot zijn...Ik lees ook verhalen over 10 miljoen tekengeld.... Dure optie op deze manier.
Dat denk ik ook. Hopelijk is het geen weggegooid geld.Dat weet ik wel zeker, zal wel een fiks bedrag aan tekengeld betaald zijn.
Ik ben idd echt benieuwd hoe veel dat is...Dat weet ik wel zeker, zal wel een fiks bedrag aan tekengeld betaald zijn.
Dat zal een miljoen of vijf zijn. Plus een salaris van twee miljoen.Ik ben idd echt benieuwd hoe veel dat is...
Als je dat wil ga je Perisic niet benaderen lijkt mij.Ze zeiden dat ze dezelfde groep wilden houden tot januari', vertelt Perisic op beelden van ESPN.
Klinkt wel als een grote gok als je dat leest, zeker gezien zijn financiële eisen.'Ik heb een knieoperatie gehad, het is afwachten hoe die het houdt, maar anders wil ik zeker nog jaren voetballen.
Jep. Voordeel is wel dat het een jaarcontract is dus dat je niet er nog jaren aan vast zit als het mis mocht gaan.Klinkt wel als een grote gok als je dat leest, zeker gezien zijn financiële eisen.
De medische staf zal dat wel goed getest hebben.Ik vind het vooral opvallend dat de speler zelf zulke twijfels heeft bij zijn fysieke gestel.