Het PSV transfertopic

JMD

Well-known member
PSV zou Jahanbakhsh als opvolger van Lozano zien, op huurbasis dat wel. Lijkt me geen slechte keus, kwam in engeland niet uit de verf, maar in NL wel.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Lozano definitief naar Napoli. 42 miljoen, voor beide clubs een record qua transfer.

JMD

Well-known member
Lozano definitief naar Napoli. 42 miljoen, voor beide clubs een record qua transfer.

PSV houdt er ongeveer 35 miljoen aan over nadat het Pachuca heeft betaald. Dus zo slecht was die deal nog niet 2 seizoenen terug... ;)

Ramselaar gaat terug naar Utrecht, lijkt me het beste voor alle partijen. Utrecht krijgt wel een mooi team zo overigens.

JMD

Well-known member
Aboukhlal verkocht aan AZ. Dat snap ik niet. Dat je hem verhuurt, oke, maar verkopen?

Unregistere

Well-known member
Hij kon een nieuw contract tekenen, maar zag niets in het door PSV geschetste plan. Koos zelf voor de transfer, tot teleurstelling van John de Jong.

JMD

Well-known member
AZ betaalde nog 2 miljoen voor hem. Ik vind het nog steeds jammer dat hij weg is, want was een talent, maar als hij zijn contract niet wil verlengen (en dan dus komende zomer zo weg zou lopen) is dit gewoon een hele goede deal.

Max

Administrator
Forumleiding
De kans dat je w?l bij AZ doorbreekt is gewoon gunstiger dan bij PSV. In die zin geen hele gekke move, hoogstens opvallend.

Klinkt inderdaad als een verstandige move. Idrissi kon destijds een marginaal contract tekenen bij Feyenoord en koos toen voor FC Groningen. Dat heeft voor hem goed uitgepakt. Gezien AZ twee miljoen betaalt, lijkt mij dit een nog interessanter talent.

JMD

Well-known member
Volgens Rik Elfrink (PSV-watcher ED) is de overgang van Doan van Grunn naar PSV zeker. Ben benieuwd wat er voor betaald is.

Bovenaan