De komst van Schwaab inmiddels bevestigd. Wat een beleid.
En Ribery komnie aldus Joep Schreuder.
De komst van Schwaab inmiddels bevestigd. Wat een beleid.
Ja inderdaad die moet je niet terughalen als je de kans krijgt. De vervanger heb je al binnen met Baumgartl voor 10 miljoen. Dan heeft het geen nut om een speler terug te halen die alleen maar wil komen omdat geen hond in Duitsland hem een contract wilde aanbieden.Sorry, maar wat kan PSV er aan doen dat Schwaab in mei zegt dat hij niet verder wil en dan in augustus van gedachte is veranderd? Hij beviel de vorige jaren goed, moet je hem dan maar niet meer nemen als je die kans krijgt?
Ja inderdaad die moet je niet terughalen als je de kans krijgt. De vervanger heb je al binnen met Baumgartl voor 10 miljoen. Dan heeft het geen nut om een speler terug te halen die alleen maar wil komen omdat geen hond in Duitsland hem een contract wilde aanbieden.
Volgens mij heeft PSV het vorig seizoen inderdaad gered om een seizoen lang met 2 dezelfde centrale verdedigers te spelen, dus ja het kan. Tenminste ik ga ervanuit dat je het met mij eens bent dat PSV vorig seizoen niet de titel heeft verloren vanwege het gebrek aan opties centraal achterin. Overigens tel ik momenteel bij PSV met Viergever en Boscagli 2 potentiele linkercentrale verdedigers en met Baumgartl, Luckassen en Sainsbury 3 rechtercentrale verdedigers. Ondertussen is Obispo verhuurt en had dat de 6e centrale verdediger geweest. Hoeveel heb je er nodig? Als meer dan de helft niet voldoet zou ik zeker John de Jong er niet nog eentje laten halen. Sowieso zou ik er eerst een paar laten vertrekken alvorens ik Schwaab eventueel zou terughalen. Schwaab heeft je vorig seizoen immers ook gewoon laten zitten in de beslissende wedstrijd tegen Ajax.Alsof je met 2 goede centrale verdedigers het gaat redden een seizoen lang. Sainsbury en Luckassen zijn echt geen goede backups, dat heb je zelf meer dan eens ook al aangegeven. Schwaab zal echt weten hoe de vlag er nu bij PSV voor staat en dat Baumgartl er nu ook is.
Heeft PSV eindelijk eens een verdedigersoverschot ipv een aanvallersoverschot is het weer niet goed...
Volgens mij heeft PSV het vorig seizoen inderdaad gered om een seizoen lang met 2 dezelfde centrale verdedigers te spelen, dus ja het kan. Tenminste ik ga ervanuit dat je het met mij eens bent dat PSV vorig seizoen niet de titel heeft verloren vanwege het gebrek aan opties centraal achterin. Overigens tel ik momenteel bij PSV met Viergever en Boscagli 2 potentiele linkercentrale verdedigers en met Baumgartl, Luckassen en Sainsbury 3 rechtercentrale verdedigers. Ondertussen is Obispo verhuurt en had dat de 6e centrale verdediger geweest. Hoeveel heb je er nodig? Als meer dan de helft niet voldoet zou ik zeker John de Jong er niet nog eentje laten halen. Sowieso zou ik er eerst een paar laten vertrekken alvorens ik Schwaab eventueel zou terughalen. Schwaab heeft je vorig seizoen immers ook gewoon laten zitten in de beslissende wedstrijd tegen Ajax.
Volgens mij heeft PSV het vorig seizoen inderdaad gered om een seizoen lang met 2 dezelfde centrale verdedigers te spelen, dus ja het kan. Tenminste ik ga ervanuit dat je het met mij eens bent dat PSV vorig seizoen niet de titel heeft verloren vanwege het gebrek aan opties centraal achterin. Overigens tel ik momenteel bij PSV met Viergever en Boscagli 2 potentiele linkercentrale verdedigers en met Baumgartl, Luckassen en Sainsbury 3 rechtercentrale verdedigers. Ondertussen is Obispo verhuurt en had dat de 6e centrale verdediger geweest. Hoeveel heb je er nodig? Als meer dan de helft niet voldoet zou ik zeker John de Jong er niet nog eentje laten halen. Sowieso zou ik er eerst een paar laten vertrekken alvorens ik Schwaab eventueel zou terughalen. Schwaab heeft je vorig seizoen immers ook gewoon laten zitten in de beslissende wedstrijd tegen Ajax.