Veronderstellend dat dit waar is... 14 miljoen voor Hendrix vragen en dan 8 miljoen bieden op Berghuis. mg:
14 miljoen euro voor Rosario vind ik anders ook nogal wat. Ik denk dat die vraagprijs van Berghuis dan maar iets omhoog moet.
Veronderstellend dat dit waar is... 14 miljoen voor Hendrix vragen en dan 8 miljoen bieden op Berghuis. mg:
Gaat Psv dan ook met Bologna op het shirt voetballen ?
Indirect. Bologna mag deel gaan uitmaken van Brainport Eindhoven als dit allemaal waar blijkt te zijn...Gaat Psv dan ook met Bologna op het shirt voetballen ?
Huh, hij is toch niet te koop?Dan kan PSV wel weer vijf miljoen meer betalen voor Berghuis. Vraagprijs maar verhogen naar 25 miljoen.
Huh, hij is toch niet te koop?
Pereiro voor 15 miljoen verkocht aan Spartak Moskou. Dat hebben ze goed gedaan bij PSV.
Behoorlijke tegenvaller voor PSV. Zeker na de transfer van Baumgartl denk ik dat ze nog even geduld moeten hebben voordat ze Berghuis kunnen kopen.
Serieus? Ik postte dat wel omdat zij nog akkoord moesten geven, maar had niet het idee dat het stuk zou lopen.Transfer van Pereiro afgeketst inderdaad vanwege die lastige zaakwaarnemers...
Serieus? Ik postte dat wel omdat zij nog akkoord moesten geven, maar had niet het idee dat het stuk zou lopen.
Wilden de zaakwaarnemers meer commissie ofzo?