Het PSV transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Veronderstellend dat dit waar is... 14 miljoen voor Hendrix vragen en dan 8 miljoen bieden op Berghuis. :eek:mg:

14 miljoen euro voor Rosario vind ik anders ook nogal wat. Ik denk dat die vraagprijs van Berghuis dan maar iets omhoog moet.

Max

Administrator
Forumleiding
Dan kan PSV wel weer vijf miljoen meer betalen voor Berghuis. Vraagprijs maar verhogen naar 25 miljoen.

JMD

Well-known member
Pereiro voor 15 miljoen verkocht aan Spartak Moskou. Dat hebben ze goed gedaan bij PSV.

Hoho, PSV en Spartak zijn het eens, maar de zaakwaarnemer van Pereiro moet nog zijn akkoord geven... :)

Maar idd, een net bedrag voor een speler die echt wel potentie heeft, maar die nooit doorbrak en het vooral in de topduels goed deed, maar daarbuiten bijna altijd onzichtbaar was.

Batigoal

Well-known member
Transfer van Pereiro afgeketst inderdaad vanwege die lastige zaakwaarnemers...

Behoorlijke tegenvaller voor PSV. Zeker na de transfer van Baumgartl denk ik dat ze nog even geduld moeten hebben voordat ze Berghuis kunnen kopen.

Atreides

Well-known member
Behoorlijke tegenvaller voor PSV. Zeker na de transfer van Baumgartl denk ik dat ze nog even geduld moeten hebben voordat ze Berghuis kunnen kopen.

Die kopen ze sowieso niet als Lozano ?n Bergwijn er nog zijn.

Kan Feyenoord Berghuis nog mooi in de eerste voorronde opstellen. Iedereen blij.

JMD

Well-known member
Transfer van Pereiro afgeketst inderdaad vanwege die lastige zaakwaarnemers...
Serieus? Ik postte dat wel omdat zij nog akkoord moesten geven, maar had niet het idee dat het stuk zou lopen.
Wilden de zaakwaarnemers meer commissie ofzo?

Batigoal

Well-known member
Serieus? Ik postte dat wel omdat zij nog akkoord moesten geven, maar had niet het idee dat het stuk zou lopen.
Wilden de zaakwaarnemers meer commissie ofzo?

Volgens VI.nl willen Pereiro en zijn entourage voorlopig niet naar Rusland en hebben ze nog de hele zomer om een geschikte club te vinden.

Max

Administrator
Forumleiding
Als die paupers uit Eindhoven dan maar stoppen met zeuren dat ze Berghuis voor een appel en een ei willen hebben.

Unregistere

Well-known member
En Napoli lijkt ook niet meer aan Lozano te denken. De Italianen gaan vermoedelijk bieden op de Ivoriaan P?p? van Lille.

Batigoal

Well-known member
Dat zijn in korte tijd toch twee flinke inkomstenbronnen die niet vertrekken. Kan me niet voorstellen dat PSV dan na Bruma en Baumgartl nog veel geld heeft voor versterkingen.

Max

Administrator
Forumleiding
Zullen ze hun inschatting van de waarde van Berghuis wel naar beneden bijstellen.

Atreides

Well-known member
Eens moet Bati. Sowieso is het zinloos voor PSV om nog een aanvaller te halen zolang Bergwijn of Lozano nog niet verkocht zijn.

Misschien moet PSV en wellicht Feyenoord hopen op een verkoop van Hakim en Neres. Dan gaat Ajax weer kijken naar Bergwijn en kan PSV weer boodschappen doen bij Feyenoord.

Als Feyenoord slim is halen ze dan Labyad. Van Labyad had ik verwacht dat hij de stap wel kon maken naar Ajax. Maar goed, niet allen bleef Hakim, Tadic kwam ook nog eens, met Hakim en Tadic als concurrent is bijna iedereen kansloos. Toch wel een speler die het bij Utrecht makkelijker aankon en per jaar makkelijk betrokken is bij 20/30 goals.

Unregistere

Well-known member
Volgens Sky Italia ruikt Napoli bloed na de roemloze CL-uitschakeling van PSV en zouden de Italianen willen proberen om Hirving Lozano alsnog aan te trekken. Maar dan wel voor een lager bedrag, omdat PSV nu inkomsten misloopt en eerder bereid zijn zou om spelers te verkopen. Al zou het dan nog steeds om 40 miljoen gaan, dus best veel centen.

Batigoal

Well-known member
PSV haalt hoogstwaarschijnlijk n?g een linksback met de Amerikaan Gloster van Hannover. Wat heeft dat voor zin?

Bovenaan