Heeft hij op niveau dan nog op een andere plek dan rechtsback gespeeld? Lijkt me zolang Dumfries bij PSV zit een hele onlogische aankoop aangezien Dumfries bijna niet te passeren is en Karsdorp te goed is voor de bank.
Dumfries naar het centrum dan misschien?.
Of Karsdorp weer ouderwets op het middenveld, zoals in de jeugd van Feyenoord.
Van Bommel verzint wel iets
Toni Lato, de nieuwe linksback van PSV, wordt slechts gehuurd zonder optie tot koop. En daarnaast heeft zijn club Valencia zijn contract verlengd. Lijkt me toch een tegenvaller. Je had met iets meer geduld vast ergens een linksback gevonden die je kon kopen. Maar de haast zal te maken hebben met de voorronde CL die voor de deur staat.
Toni Lato, de nieuwe linksback van PSV, wordt slechts gehuurd zonder optie tot koop. En daarnaast heeft zijn club Valencia zijn contract verlengd. Lijkt me toch een tegenvaller. Je had met iets meer geduld vast ergens een linksback gevonden die je kon kopen. Maar de haast zal te maken hebben met de voorronde CL die voor de deur staat.
Zou Marcel Brands dit ook zijn overkomen?
Nee, die zou door hebben gezocht tot de deadline van 1 september zonder iemand vast te leggen.
Ik kan me dat soort stunts niet herinneren. Heb je daar een voorbeeld van?
Ik snap niet dat PSV kansen toegedicht wordt. Is tot op heden een mager elftal.
Ze spelen maar 2x tegen Ajax en voor de rest tegen ploegen die een aanmerkelijk mindere selectie dan PSV hebben. Die gaan hun punten wel pakken. Al is Ajax natuurlijk de grote favoriet voor de titel.Ik zat zaterdagavond met de vriend van mijn nichtje te babbelen en de selecties door te nemen. Zoveel soeps is PSV idd nog niet. Als Ajax gewoon een beetje normaal doet, dan is PSV volstrekt kansloos.
Het is gewoon de laatste jaren steeds zo dat het primaire target aan het begin van de zomer 'een verdediger' is (soms centraal, soms links, soms rechts) en dat we dan op 31 augustus van alles binnen hebben, maar geen verdediger. Vorig jaar (en dit jaar) was wat dat betreft een positieve uitzondering, zowaar is er ook al een verdediger aangetrokken.Al die namen ben ik vergeten. JMD kan je vast verder helpen.
De PSV selectie is op dit moment verre van compleet. Vooral in de verdediging verwacht ik zeker nog 1-2 spelers.