Het PSV transfertopic

Hankie

Well-known member
Even oud als Berghuis en als die naar een direct concurrent gaat is de 20 miljoen niet eens zo gek.

Batigoal

Well-known member
Prima transfer en hoogst haalbare voor Luukinho denk ik. Zou PSV het aandurven om vol in te zetten op Lammers en Malen?

Pascallovic

Well-known member
Prima transfer en hoogst haalbare voor Luukinho denk ik. Zou PSV het aandurven om vol in te zetten op Lammers en Malen?

Ze hadden een spits rondlopen waar ze 10 miljoen voor hadden betaald. In al hun wijsheid hebben ze besloten om die te verhuren aan een club in Argentinie...

JMD

Well-known member
Luuk de Jong is een PSV legende las ik. Dat ben je dan ook al snel, 3 seizoenen? Of zelfs 4?

5, waarvan 3 afgesloten werden met een landstitel. Legende is wel wat overdreven ja, maar je bent toch hopelijk wel met me eens dat De Jong een significant aandeel in al die titels had? Het eerste seizoen dat hij zijn draai niet kon vinden werden we ook geen kampioen. En dit laatste seizoen werd je geen kampioen omdat je te maken had met een Europese topclub in je competitie, maar behaalde je wel genoeg punten om normaal gesproken kampioen te worden.

Abubakari

Well-known member
Kom op zeg, een passant die vijf seizoenen in de spits heeft gestaan en dat niet onverdienstelijk heeft gedaan is toch geen legende?

Pascallovic

Well-known member
Luuk de Jong is een PSV legende las ik. Dat ben je dan ook al snel, 3 seizoenen? Of zelfs 4?
PSV ambassadeur samen met clubiconen als Salcido en Maza Rodriguez. De lat ligt in Eindhoven erg laag voor die titel. Salcido 4 seizoenen PSV'er en Maza 3 seizoenen waarvan 1 als basisspeler.

Max

Administrator
Forumleiding
PSV ambassadeur samen met clubiconen als Salcido en Maza Rodriguez. De lat ligt in Eindhoven erg laag voor die titel. Salcido 4 seizoenen PSV'er en Maza 3 seizoenen waarvan 1 als basisspeler.

Moet Feyenoord John het Kanon Super Driedetti maar ambassadeur maken.

Atreides

Well-known member
PSV zou het vizier hebben gericht op niemand minder dan Rick Karsdorp!

Heeft hij op niveau dan nog op een andere plek dan rechtsback gespeeld? Lijkt me zolang Dumfries bij PSV zit een hele onlogische aankoop aangezien Dumfries bijna niet te passeren is en Karsdorp te goed is voor de bank.

Bovenaan