Vroeger was 15 miljoen veel, nu is het weinig voor de topscorer van de eredivisie.
Prima transfer en hoogst haalbare voor Luukinho denk ik. Zou PSV het aandurven om vol in te zetten op Lammers en Malen?
Ze hadden een spits rondlopen waar ze 10 miljoen voor hadden betaald. In al hun wijsheid hebben ze besloten om die te verhuren aan een club in Argentinie...
Luuk de Jong is een PSV legende las ik. Dat ben je dan ook al snel, 3 seizoenen? Of zelfs 4?
Luuk de Jong is een PSV legende las ik. Dat ben je dan ook al snel, 3 seizoenen? Of zelfs 4?
PSV ambassadeur samen met clubiconen als Salcido en Maza Rodriguez. De lat ligt in Eindhoven erg laag voor die titel. Salcido 4 seizoenen PSV'er en Maza 3 seizoenen waarvan 1 als basisspeler.Luuk de Jong is een PSV legende las ik. Dat ben je dan ook al snel, 3 seizoenen? Of zelfs 4?
PSV ambassadeur samen met clubiconen als Salcido en Maza Rodriguez. De lat ligt in Eindhoven erg laag voor die titel. Salcido 4 seizoenen PSV'er en Maza 3 seizoenen waarvan 1 als basisspeler.
PSV zou het vizier hebben gericht op niemand minder dan Rick Karsdorp!
Kom op zeg, een passant die vijf seizoenen in de spits heeft gestaan en dat niet onverdienstelijk heeft gedaan is toch geen legende?