Het PSV transfertopic

Maasveld

Well-known member
Of Bergwijn en Lozano gaan juist wel allebei weg, waardoor ze snel moesten handelen en nu dus maar met die Bruma op de proppen komen.

Bergwijn heeft natuurlijk niet voor niets een scooter aangeschaft in Amsterdam:

D97tmmaXYAA1sJi.jpg:large
Wat heeft die voor een rare broek aan?

Batigoal

Well-known member
Denk juist wel dat Bergwijn en/of Lozano vertrekt en dat PSV vooruitlopend daarop alvast Bruma heeft gehaald. Voor dat geld haal je Bruma niet voor de bank. Laatst was de transfer van Lozano naar Napoli toch aanstaande? Zeker afgeketst op de portretrechten.

Pascallovic

Well-known member
Denk juist wel dat Bergwijn en/of Lozano vertrekt en dat PSV vooruitlopend daarop alvast Bruma heeft gehaald. Voor dat geld haal je Bruma niet voor de bank. Laatst was de transfer van Lozano naar Napoli toch aanstaande? Zeker afgeketst op de portretrechten.
Heb geruchten gelezen dat Lozano tweede keuze was voor het geval ze James Rodriquez niet zouden kunnen halen. Aan de andere kant is dat wel weer bijzonder, aangezien James en Lozano twee totaal verschillende spelers zijn.

Atreides

Well-known member
Dat is een pijnlijke voor PSV. Vorig jaar 42 betrokken bij een goal. In totaal 169 keer beslissend in 204 wedstrijden. Bovendien een uitstekende wedstrijd instelling en altijd aanspeelbaar.

Pascallovic

Well-known member
Dat is een pijnlijke voor PSV. Vorig jaar 42 betrokken bij een goal. In totaal 169 keer beslissend in 204 wedstrijden. Bovendien een uitstekende wedstrijd instelling en altijd aanspeelbaar.

Het heeft positieve en negatieve kanten. Negatief is natuurlijk dat je zoveel doelpunten inlevert en je nog maar moet zien hoe dat op te vangen. Positief is dat je wat minder voorspelbaar wordt omdat je niet meer alles kan ophangen aan Luuk de Jong in zijn kracht zetten. Met Malen of Lammers in de spits kun je een ander type spel spelen.

Atreides

Well-known member
Het heeft positieve en negatieve kanten. Negatief is natuurlijk dat je zoveel doelpunten inlevert en je nog maar moet zien hoe dat op te vangen. Positief is dat je wat minder voorspelbaar wordt omdat je niet meer alles kan ophangen aan Luuk de Jong in zijn kracht zetten.

Niet helemaal onwaar met met Lozano en Bergwijn eromheen was het sowieso al nooit voorspelbaar. Heel eerlijk gezegd denk ik dat Luuk ontzettend belangrijk is geweest voor al die PSV titels en is vanuit de huidige selectie in mijn ogen veruit het moeilijkst te vervangen.

Zal nu een 'hel of a job' worden voor van Bommel qua aanvalspatronen als na Angelino, nu ook de Jong en normaal gesproken in elk geval Bergwijn of Lozano (en mogelijk beiden) zullen vertrekken.

Met Malen of Lammers in de spits kun je een ander type spel spelen.

Zeker Lammers is drie klassen beter en ik betwijfel of hij ooit ook maar in de buurt gaat komen. Malen is wel een interessante optie, maar mist de fysiek en lengte van Luuk. Is denk ik voor die knul sowieso makkelijker op te beginnen als vleugelspeler.

JMD

Well-known member
Interessante optie, Sevilla. Zou hij daar nou aan spelen toekomen? Ik ken de selectie van hen niet goed genoeg om daar een oordeel over te vellen.
Na Duitsland en Engeland is het wel weer een mooie competitie voor Luukinho, maar laten we hopen voor hem dat hij daar wel van de bank komt.

JMD

Well-known member
Volgens het Eindhovens Dagblad (doorgaans goed ge?nformeerd vwb PSV-zaken) zou het om een prijskaartje tussen 10 en 15 miljoen gaan.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Interessante optie, Sevilla. Zou hij daar nou aan spelen toekomen? Ik ken de selectie van hen niet goed genoeg om daar een oordeel over te vellen.
Na Duitsland en Engeland is het wel weer een mooie competitie voor Luukinho, maar laten we hopen voor hem dat hij daar wel van de bank komt.

Zoveel aanvallers hebben ze daar momenteel niet. Andre Silva en Munir gaan terug naar respectievelijk Milan en Barcelona. Verder is hun clubtopscorer van het afgelopen seizoen, Ben Yedder, er nog wel. Maar dat is een kaboutertje, dus die kan mooi naast of achter Luuk spelen. Kortom, mits ze niet nog een pak aanvallers halen, liggen er volop kansen op speeltijd.

Unregistere

Well-known member
Zoveel aanvallers hebben ze daar momenteel niet. Andre Silva en Munir gaan terug naar respectievelijk Milan en Barcelona. Verder is hun clubtopscorer van het afgelopen seizoen, Ben Yedder, er nog wel. Maar dat is een kaboutertje, dus die kan mooi naast of achter Luuk spelen. Kortom, mits ze niet nog een pak aanvallers halen, liggen er volop kansen op speeltijd.

Misschien willen ze lange Luuk zelfs wel als vervanger van Ben Yedder. Las ergens dat die naar Manchester United zou gaan voor 36 miljoen miljard.

Bovenaan