PSV zou achter Sepp van den Berg aan zitten. Lijkt me een prima keus als derde centrale verdediger. Nu nog te licht voor een basisplaats, maar zal als derde man meer dan genoeg minuten kunnen maken. Belangrijker hij heeft ook een grote toekomst voor zich.
Een beetje zoals dat de 3e centrale verdediger van vorig seizoen (Sainsbury) ook amper minuten gemaakt heeft?PSV zou achter Sepp van den Berg aan zitten. Lijkt me een prima keus als derde centrale verdediger. Nu nog te licht voor een basisplaats, maar zal als derde man meer dan genoeg minuten kunnen maken. Belangrijker hij heeft ook een grote toekomst voor zich.
Een beetje zoals dat de 3e centrale verdediger van vorig seizoen (Sainsbury) ook amper minuten gemaakt heeft?
Een beetje zoals Jaap Stam geen enkele kans aan Sepp gaf na de winter bij PEC Zwolle? Schijnbaar geeft men niet zoveel kansen, anders had Obispo ook wel van 0 wedstrijden afgekomen.Je zou toch verwachten dat ze Sepp wat actiever de kans geven. Dat je Sainsbury vooral geen kansen geeft snap ik overigens heel erg goed.
Een beetje zoals Jaap Stam geen enkele kans aan Sepp gaf na de winter bij PEC Zwolle? .
Schijnbaar geeft men niet zoveel kansen, anders had Obispo ook wel van 0 wedstrijden afgekomen
Dat valt dus tegen. Bij PSV was dat dus vorig seizoen niet het geval. Bij Ajax kwam de 3e centrale verdediger (Wober/Magallan) ook amper aan minuten.Doen maar maar kopen en uitlenen aan Fc Emmen. Helemaal prima. Verder weet je zelf ook wel dat de derde CV van een topclub normaal gesproken w?l de nodige minuten maakt.
Dat valt dus tegen. Bij PSV was dat dus vorig seizoen niet het geval. Bij Ajax kwam de 3e centrale verdediger (Wober/Magallan) ook amper aan minuten.
Is goed jongen. Tel jij lekker die 12 minuten die Magallan bij elkaar gespeeld heeft tegen Juventus, Spurs en PSV mee als 3 wedstrijden.:duim:
PSV zou achter Sepp van den Berg aan zitten. Lijkt me een prima keus als derde centrale verdediger. Nu nog te licht voor een basisplaats, maar zal als derde man meer dan genoeg minuten kunnen maken. Belangrijker hij heeft ook een grote toekomst voor zich.
Je had het toch over minuten?Doe ik niet, doet transfermarkt. En alle andere relevante statistieken.
Zelfs zonder die wedstrijden kom je op 18 wedstrijden en dat is voor Sepp van de Berg die dan wel mag meetrainen en spelen bij PSV een enorme vooruitgang t.o.v. Zwolle.
Nou moet je de Atreides niet op de woorden gaan pakken.Je had het toch over minuten?
Je had het toch over minuten?
Volgens VI is er ook minimaal ??n buitenlandse club met interesse, waardoor de plannen van PSV mogelijk in het water vallen.
Volgens VI is er ook minimaal ??n buitenlandse club met interesse, waardoor de plannen van PSV mogelijk in het water vallen.
Liverpool ...
Dat was een prima keeper in zijn tijd bij Utrecht. Geen idee hoe hij het in Engeland heeft gedaan. Sparta had interesse, maar kiest uiteindelijk dus voor PSV.
Tweede keeper achter Unnerstall en ik weet niet wat Zoet gaat doen.