Het PSV transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Dan zullen ze op de korte termijn iig niet meer achter Berghuis aanzitten nu zowel Bergwijn als Lozano niet direct weg lijken te gaan.

Pascallovic

Well-known member
Lezen steeds dat PSV weinig geld heeft en die kopen 'even' een vleugelaanvaller van 15 miljoen...
Het is maar waar de prioriteit ligt. Achterin zijn er 2 basisspelers en 2 reserves vertrokken en is nog niks teruggehaald. Terwijl voorin iedereen er nog is (Lammers ipv Romero). Hoezo haal je dan eerst een vleugelaanvaller voor 10+ miljoen, terwijl je met Malen en Gapko ook in je reserves gewoon prima opties hebt lopen om de eerste weken door te komen mocht een Bergwijn of Lozano vertrekken.

Batigoal

Well-known member
Knappe transfer van PSV! Goed voor de Eredivisie dat ze zo'n naam weten aan te trekken. En ik begrijp dat ze een nieuwe linksback ook al klaar hebben staan.

Max

Administrator
Forumleiding
Het is maar waar de prioriteit ligt. Achterin zijn er 2 basisspelers en 2 reserves vertrokken en is nog niks teruggehaald. Terwijl voorin iedereen er nog is (Lammers ipv Romero). Hoezo haal je dan eerst een vleugelaanvaller voor 10+ miljoen, terwijl je met Malen en Gapko ook in je reserves gewoon prima opties hebt lopen om de eerste weken door te komen mocht een Bergwijn of Lozano vertrekken.

Lijkt mij idd ook handig om achterin wat te doen. Misschien dat ze kunnen proberen om Van der Heijden los te weken bij Feyenoord.

Mario

Well-known member
Het leek er eerder deze week op dat hij naar Porto zou vertrekken. Mooi dat hij dan toch voor PSV kiest, ik ben wel benieuwd of hij die 15 miljoen waard is.

PSV is ook nog op zoek naar 2 verdedigers.

JMD

Well-known member
PSV is ook nog op zoek naar 2 verdedigers.
Zoals zo ongeveer elk jaar... En elk jaar halen we dan eerst een aanvaller, wat middenvelders, een keeper om vervolgens 31 augustus tot de conclusie te komen dat een verdediger halen op zo'n korte termijn niet meer lukt...

@Atreides: PSV heeft best wel wat vet op de botten (o.a. door de CL-miljoenen), het kan niet bv nu 4 van dat soort aankopen doen, maar 1 of 2 kan best. De verhalen die je steeds hoort is dat PSV een 'pot' (van ik meen iets van 40 miljoen) wil maken zodat het sneller kan handelen als er wat vrij komt.

Atreides

Well-known member
@Atreides: PSV heeft best wel wat vet op de botten (o.a. door de CL-miljoenen), het kan niet bv nu 4 van dat soort aankopen doen, maar 1 of 2 kan best. De verhalen die je steeds hoort is dat PSV een 'pot' (van ik meen iets van 40 miljoen) wil maken zodat het sneller kan handelen als er wat vrij komt.

Duidelijk. Dat verklaart veel. Lijkt me inderdaad ook typisch een speler waar je niet bij moet talmen.

Je denkt oprecht dat PSV van der Heijde zonder compensatie zou willen overnemen?

Unregistere

Well-known member
Dan zullen ze op de korte termijn iig niet meer achter Berghuis aanzitten nu zowel Bergwijn als Lozano niet direct weg lijken te gaan.

Of Bergwijn en Lozano gaan juist wel allebei weg, waardoor ze snel moesten handelen en nu dus maar met die Bruma op de proppen komen.

Bergwijn heeft natuurlijk niet voor niets een scooter aangeschaft in Amsterdam:

D97tmmaXYAA1sJi.jpg:large

Max

Administrator
Forumleiding
Het PSV transfertopic

Of Bergwijn en Lozano gaan juist wel allebei weg, waardoor ze snel moesten handelen en nu dus maar met die Bruma op de proppen komen.

Bergwijn heeft natuurlijk niet voor niets een scooter aangeschaft in Amsterdam:

D97tmmaXYAA1sJi.jpg:large

Geen leuke animatie? Maar die 30 miljoen euro voor Berghuis is welkom hoor. Krijgt PSV Van der Heijden er gratis bij.

Bovenaan