13,5 voor Doan is lachwekkend. Na zijn waardeloze spel van vorig jaar en een nog twee jaar lopend contact zou ik als Fc Groningen zijnde iets minder hoog in de boom zitten. Maar goed, waarschijnlijk is dit onderdeel van het spel en komen partijen er straks alsnog uit.
Tja de clubs onder Ajax en PSV zien ook wat voor bedragen die voor de spelers krijgen dus ze hebben er ook maar een 30 a 40% boven op gegooid.
Kan natuurlijk wel zo zijn dat Stuttgart wat spelers kwijt moet vanwege de degradatie om niet in financi?le problemen te kopen.Daarnaast is men ge?nteresseerd in de jonge Argentijnse spits Nic?las Gonz?lez van VfB Stuttgart. Die werd vorig jaar nog door de degradant gekocht voor ?8,5 miljoen dus ik betwijfel of het geen huur met optie tot koop gaat worden.
Waarom zou PSV ?berhaupt een vervanger moeten halen voor Lozano? Ze hebben elke positie dubbel bezet.
Zal ze er in de eredivisie vast wel inprikken. Goede baard ook. Maar gaan ze dan Malen weer naar de zijkant dirigeren? Lijkt mij toch dat die moet blijven spelen voor zijn ontwikkeling.
Wat moet PSV toch met Doan? Toch een typisch gevalletje Ramselaar, Maher, Thomas etc. Leuk voor Groningen, meer niet.
Mitroglu is binnen.
Wat moet PSV toch met Doan? Toch een typisch gevalletje Ramselaar, Maher, Thomas etc. Leuk voor Groningen, meer niet.