Het PSV transfertopic

SanMark.

Well-known member
Tja de clubs onder Ajax en PSV zien ook wat voor bedragen die voor de spelers krijgen dus ze hebben er ook maar een 30 a 40% boven op gegooid.

Atreides

Well-known member
13,5 voor Doan is lachwekkend. Na zijn waardeloze spel van vorig jaar en een nog twee jaar lopend contact zou ik als Fc Groningen zijnde iets minder hoog in de boom zitten. Maar goed, waarschijnlijk is dit onderdeel van het spel en komen partijen er straks alsnog uit.

SanMark.

Well-known member
13,5 voor Doan is lachwekkend. Na zijn waardeloze spel van vorig jaar en een nog twee jaar lopend contact zou ik als Fc Groningen zijnde iets minder hoog in de boom zitten. Maar goed, waarschijnlijk is dit onderdeel van het spel en komen partijen er straks alsnog uit.

plus een doorverkoop percentage had ik ergens gelezen. Dus dan zou je al met al op een deal van misschien wel 17 of 18 miljoen komen tzt.

Unregistere

Well-known member
In de huidige markt toch een prima prijs voor een Japans international van pas 21 jaar? PSV wil natuurlijk voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, maar in Groningen zijn ze niet gek. ;)

JMD

Well-known member
Daarnaast is men ge?nteresseerd in de jonge Argentijnse spits Nic?las Gonz?lez van VfB Stuttgart. Die werd vorig jaar nog door de degradant gekocht voor ?8,5 miljoen dus ik betwijfel of het geen huur met optie tot koop gaat worden.
Kan natuurlijk wel zo zijn dat Stuttgart wat spelers kwijt moet vanwege de degradatie om niet in financi?le problemen te kopen.

JMD

Well-known member
Koopmans gaat naar ADO, dit seizoen op huurbasis, daarna voor 3 jaar naar de ploeg uit de Hofstad.

Max

Administrator
Forumleiding
Net als Narsingh moet je Bergwijn echt niet in het centrum hebben lopen. Maar goed, dat zien Stam en Van Bommel anders.

JMD

Well-known member
PSV zou Mitroglou willen huren.
Tsja, ik weet het niet... Is wel een ervaren speler, en ook spits, maar of dat nou de ervaren rot is die we nodig hebben???

Unregistere

Well-known member
Zal ze er in de eredivisie vast wel inprikken. Goede baard ook. Maar gaan ze dan Malen weer naar de zijkant dirigeren? Lijkt mij toch dat die moet blijven spelen voor zijn ontwikkeling.

JMD

Well-known member
Zal ze er in de eredivisie vast wel inprikken. Goede baard ook. Maar gaan ze dan Malen weer naar de zijkant dirigeren? Lijkt mij toch dat die moet blijven spelen voor zijn ontwikkeling.

Goede vraag. Aan de andere kant is het hebben van een back-up geen overbodige luxe. Er van uitgaande dat PSV zich voor de groepsfase EL plaatst speel je tot de kerst elke week midweeks (op interlandbreaks na), dus heb je ook wel een backup nodig. En verder is Malen ook nog wel jong, zal nog wel een dip krijgen en is ook niet echt een spits voor als je 'alles of niets' wil gaan spelen, het is allemaal van hetzelfde. Met Mitroglou kan je volgens mij ook iets meer va-banque gaan spelen als het nodig is. Dat kan ook met Lammers, maar die gaan we naw pas in 2020 weer op de velden zien.

Bernardo

Well-known member
Wat moet PSV toch met Doan? Toch een typisch gevalletje Ramselaar, Maher, Thomas etc. Leuk voor Groningen, meer niet.

JMD

Well-known member
Wat moet PSV toch met Doan? Toch een typisch gevalletje Ramselaar, Maher, Thomas etc. Leuk voor Groningen, meer niet.

Precies. Snap ik ook niet. Zou je hem nog voor 'een prikkie' kunnen halen, oke, dan leuk als backup, maar nu Grunn (terecht) de hoofdprijs vraagt lekker laten zitten.

Batigoal

Well-known member
Die kwam eigenlijk al gelijk bij zijn komst met stip in de top 10 slechtste aankopen van Marseille. Domme speler die het conditioneel en qua blessures regelmatig liet afweten. Wel eentje met een indrukwekkende fysiek en als hij het op zijn heupen heeft hebben verdedigers het heel zwaar met hem want hij is moeilijk van de bal te zetten. Kan voor de Eredivisie dus ruim voldoende zijn, mits hij fit blijft.

Bovenaan