Het PSV transfertopic

Pascallovic

Well-known member
Beetje onzinnige aankoop wat mij betreft. Je hebt voorin al Bruma, Bergwijn, Gapko, Malen, Lammers en Mitroglu lopen. Dan heb je echt geen Doan die ik momenteel niet beter acht dan alles wat ik net opsom erbij nodig.

JMD

Well-known member
Beetje onzinnige aankoop wat mij betreft. Je hebt voorin al Bruma, Bergwijn, Gapko, Malen, Lammers en Mitroglu lopen. Dan heb je echt geen Doan die ik momenteel niet beter acht dan alles wat ik net opsom erbij nodig.

Eens. En zou je hem nog voor 'een prikkie' kunnen halen is het nog wat anders, maar hij zal een beste som gekost hebben...

Max

Administrator
Forumleiding
In zijn debuut seizoen was iedereen wel enthousiast over Doan. Op die basis is 7,5 miljoen euro geen gekke transfersom. Het laatste seizoen vallen zijn statistieken wel wat tegen.

Abubakari

Well-known member
Voor de winterstop was ie beter dan daarna, toen kwam ie terug van de Azi? cup en heeft het vrij lang geduurd voor ie weer wat bijzonders liet zien. Maar over het geheel genomen bij PSV gewoon iemand voor de breedte. Doan gaat denk ik in meerdere opzichten de opvolger van Ramsaar worden.

stc

Well-known member
Doan is een aankoop voor de breedte. Had liever gezien dat PSV de selectie op andere plaatsen had versterkt.

JMD

Well-known member
En Luckassen naar Anderlecht. Nu is PSV centraal achterin best wel weer onderbezet.

Vandaar dat Schwaab ook kwam... :p

Bruggink meldt bij FOX dat Groningen zelf bij PSV langs is gegaan om te vertellen dat ze wel wilden zakken met de vraagprijs van Doan.

Atreides

Well-known member
Bruggink meldt bij FOX dat Groningen zelf bij PSV langs is gegaan om te vertellen dat ze wel wilden zakken met de vraagprijs van Doan.

Die hebben naar die Atreides geluisterd. Nog even collectief zo volhouden en we gaan het Portugal moeilijk maken!

Batigoal

Well-known member
Nog een speler voor PSV. Cyril Ngonge wordt gehuurd van Club Brugge. Een aanvaller van 19 jaar, die waarschijnlijk in eerste instantie aansluit bij Jong PSV.

Bovenaan