Het PSV transfertopic

Atreides

Well-known member
Spaan adviseert om Strootman te halen. Het nu vrij stuurloze, gifloze PSV zou inderdaad Strootman wel goed kunnen gebruiken. Heeft Mark von Bommel ook weer een speler die ?cht op hem lijkt.

Maar wat vindt DVK?

Mario

Well-known member
Spaan adviseert om Strootman te halen. Het nu vrij stuurloze, gifloze PSV zou inderdaad Strootman wel goed kunnen gebruiken. Heeft Mark von Bommel ook weer een speler die ?cht op hem lijkt.

Maar wat vindt DVK?

Bankzitter bij Oranje, dan kan je wel wat. Max is groot fan, dus ik zie 'm eerder naar Feyenoord vertrekken ;)

Max

Administrator
Forumleiding
Ik geloof dat die grindtegel zelf ook het niet zo op Feyenoord heeft, dus die gaat lekker naar PSV. Wij missen op dit moment overigens een stabiele verdedigende middenvelder die groter is dan Klein Duimpje. Strootman is meer een loper.

stc

Well-known member
PSV heeft wederom interesse in van Ginkel vanaf aankomende zomer als v Ginkel zijn contract afloopt bij Chelsea.

Batigoal

Well-known member
Hij heeft anderhalf jaar geen wedstrijd gespeeld.

Dat snap ik, maar ik bedoel meer dat ze een speler met zijn kwaliteit hard nodig hebben. Dat hij waarschijnlijk voor maart of april geen toegevoegde waarde is, is logisch. Hem nu huren en hem komende zomer gratis oppikken om klaarstomen voor komend seizoen zou geen gek idee zijn. Denk dat Chelsea daar geen moeite mee zal hebben.

JMD

Well-known member
PSV zou achter Ricardo Rodriguez aan zitten. Een 27-jarige Chileen (LB) is bij AC Milan op een zijspoor geraakt nadat hij in 2018 van Wolfsburg over kwam.

Batigoal

Well-known member
Die was ooit gewild door de hele top. Nu reserve bij Milan. Het kan verkeren, maar voor PSV zal zijn niveau wel acceptabel zijn. Ik denk trouwens dat hij 'gewoon' terugkeert naar de Bundesliga.

Unregistere

Well-known member
Terence Kongolo is ook beschikbaar, Huddersfield heeft hem in de etalage gezet. Lijkt mij ook wel een echte PSV-aankoop eigenlijk.

Pascallovic

Well-known member
Terence Kongolo is ook beschikbaar, Huddersfield heeft hem in de etalage gezet. Lijkt mij ook wel een echte PSV-aankoop eigenlijk.
Je kan iemand 100x in de etalage zetten, maar ze willen vast iets terugverdienen van die 20 miljoen die ze voor hem betaald hebben en PSV gaat echt geen substantieel bedrag voor hem betalen.

Lees ook dat Bruma wellicht aan Basaksehir verhuurd zou worden. Dan zou ie wel heel snel worden afgeschreven in Eindhoven.

Unregistere

Well-known member
Je kan iemand 100x in de etalage zetten, maar ze willen vast iets terugverdienen van die 20 miljoen die ze voor hem betaald hebben en PSV gaat echt geen substantieel bedrag voor hem betalen.

Normaal gesproken niet, maar ze zijn nu wel een beetje in paniek volgens mij.

Atreides

Well-known member
Omdat PSV er historisch gezien een handje van heeft om (ex) Nederlandse topvoetballers terug te halen naar de eredivisie. Met name van voor het Bosman-arrest, maar toch.

Bovenaan