Het PSV transfertopic

Abubakari

Well-known member
Het ware verhaal door Stevie Bergwijn: https://www.instagram.com/tv/B7y6wulpRuY/?igshid=fbe7iri9p4rb

Opvallend detail: ,,Ik heb trainer Ernest gebeld."

Lijkt er dus op dat Faber niet serieus wordt genomen, want voetballers noemen een trainer waarvoor ze respect hebben zelden op zo'n manier bij zijn voornaam.

En een gouden reactie van LV9:
a4e584fd1d90688ed06eea83d5ff92fb.jpg

Mensen die liegen zitten vaak aan hun neus of oor. Keer of 10 in 70 seconden, das best vaak.

Als er iemand onprofessioneel is en zich beter stil kan houden is het wel Lars Veldwijk die zich nergens in de basis speelt en bij wie alles altijd aan een ander ligt.

Unregistere

Well-known member
Maar los van het feit of Bergwijn op basis van het aanraken van zijn neus / oor liegt of niet, lijkt het wel zo dat Faber een serieus probleem heeft qua gezag over de selectie!

Abubakari

Well-known member
Het is gewoon een ongelooflijke puinzooi bij PSV en daar is Faber in gedonderd. Zou voor meer trainers zwaar zijn en mij zegt het niet zoveel dat Bergwijn hem trainer Ernest noemt, kan ook betekenen dat ie dicht bij de spelers staat.

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Het is gewoon een ongelooflijke puinzooi bij PSV en daar is Faber in gedonderd. Zou voor meer trainers zwaar zijn en mij zegt het niet zoveel dat Bergwijn hem trainer Ernest noemt, kan ook betekenen dat ie dicht bij de spelers staat.

Mij wel, is echt 'not done' in de voetbalwereld. Misschien als je gestopt bent en terugblikt, al zie ik pakweg Van Persie dan ook niet over Louis, Arsène of Alex praten eigenlijk. Dick Advocaat werd zelfs door oud-spelers die zelf dik in de 50 waren nog 'trainer' genoemd. In combinatie met de verhalen van Yous zegt dit mij genoeg. Ten Hag lijkt ook dicht bij de spelers te staan, maar de Ajacieden zeggen geen Erik.

Al kan Faber daar weinig aan doen uiteraard. Meer de schuld van de leiding. En van de op de achtergrond appende Van Bommel!

stc

Well-known member
In feite krijgt de (nieuwe) td een druk periode. Hij zal een zo'n beetje de hele selectie moeten vernieuwen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mij wel, is echt 'not done' in de voetbalwereld. Misschien als je gestopt bent en terugblikt, al zie ik pakweg Van Persie dan ook niet over Louis, Arsène of Alex praten eigenlijk. Dick Advocaat werd zelfs door oud-spelers die zelf dik in de 50 waren nog 'trainer' genoemd. In combinatie met de verhalen van Yous zegt dit mij genoeg. Ten Hag lijkt ook dicht bij de spelers te staan, maar de Ajacieden zeggen geen Erik.

Al kan Faber daar weinig aan doen uiteraard. Meer de schuld van de leiding. En van de op de achtergrond appende Van Bommel!

Beetje achterhaald wel tegenwoordig, of niet? Mijn leerlingen noemen mij ook geen meester of meneer, maar gewoon Jamel. Dat betekent niet dat ze geen respect hebben voor mijn gezag.

Unregistere

Well-known member
In de voetballerij is dat niet gebruikelijk. Kan achterhaald zijn, maar zo gaat het. Neem dat maar van mij aan. Al is het verder niet zo enorm belangrijk hoor, maar het viel me op in het verhaal.

Pascallovic

Well-known member
Bergwijn dus nagenoeg weg voor 30 miljoen exclusief bonussen. Dat geld wordt meteen verbrast door rond de 10 miljoen te betalen voor van Aanholt. Prima speler natuurlijk, maar wel veel geld voor iemand zonder restwaarde. Hij is alweer 29 jaar.

Hankie

Well-known member
Bergwijn dus nagenoeg weg voor 30 miljoen exclusief bonussen. Dat geld wordt meteen verbrast door rond de 10 miljoen te betalen voor van Aanholt. Prima speler natuurlijk, maar wel veel geld voor iemand zonder restwaarde. Hij is alweer 29 jaar.

En weer een linksback, ook echt de zwakste plek natuurlijk.

Eef de Kip

Well-known member
Ik vind het nogal verassend als v Aanholt echt naar PSV zou gaan. Ik dacht dat hij toch redelijk vast in de basis stond bij CP?

Batigoal

Well-known member
Ik vind het nogal verassend als v Aanholt echt naar PSV zou gaan. Ik dacht dat hij toch redelijk vast in de basis stond bij CP?

Ja, maar hij komt uit de buurt en ik las dat hij voor zijn gezin graag naar Nederland zou willen.

Pereiro lijkt dan ook nog te vertrekken. Cagliari wil hem overnemen en is bereid nog een klein beetje geld neer te tellen.

JMD

Well-known member
Ja, maar hij komt uit de buurt en ik las dat hij voor zijn gezin graag naar Nederland zou willen.
Jeugdopleiding bij PSV gedaan begreep ik.
En ja, weer een LB, maar dat is gewoon nodig. Plus idd een middenvelder met creativiteit en een spits die goals scoort... Ik vraag niet veel.. :p

Overigens, kwam een opmerking tegen die Bergwijn gedaan zou hebben dat hij er wanhopig van werd met zulke middelmaat te spelen. Kan me dat natuurlijk best voorstellen, maar Bergwijn zelf maakte de kansen ook niet, zoals bv die bal na 2 minuten bij VVV, alleen op de keeper af en hij scoort niet. Of lag dat ook aan de medespelers volgens hem?

In potentie kan Bergwijn heel veel, maar dat kwam er de laatste weken niet uit. Om dat dan op medespelers enz af te schuiven is flauw. Hij moet met zijn kwaliteit leider zijn, dat was hij absoluut niet. En nu komt hij bij Mourinho, hoop dat hij beter in vorm komt daar, anders is het snel banken...

Dit was de minst slechte optie nu, hij ging niet meer spelen voor PSV, en dan 30 miljoen binnenhalen is het maximaal haalbare denk ik.

Pascallovic

Well-known member
Pereiro lijkt dan ook nog te vertrekken. Cagliari wil hem overnemen en is bereid nog een klein beetje geld neer te tellen.
Met Pereiro is het eerst zien en dan geloven. Er zijn genoeg clubs geweest die hem wilden overnemen en die er met PSV al uit waren waarna het alsnog niet doorging door die zaakwaarnemer.

JMD

Well-known member
Beetje achterhaald wel tegenwoordig, of niet? Mijn leerlingen noemen mij ook geen meester of meneer, maar gewoon Jamel. Dat betekent niet dat ze geen respect hebben voor mijn gezag.

Dit dus. Bij ons op school worden leraren wel met meneer/mevrouw aangesproken, maar er zijn ook een aantal leerlingen die mijn voornaam weten. Die spreken we wel eens gewoon aan met mijn voornaam en dat kan soms met veel meer respect gaan dan als ze me met meneer aanspreken.

Bovenaan