Het PSV transfertopic

Mario

Well-known member
Dit dus. Bij ons op school worden leraren wel met meneer/mevrouw aangesproken, maar er zijn ook een aantal leerlingen die mijn voornaam weten. Die spreken we wel eens gewoon aan met mijn voornaam en dat kan soms met veel meer respect gaan dan als ze me met meneer aanspreken.

Zijn er ook leerlingen die jou aanspreken met JMD?
 

Unregistere

Well-known member
Dit dus. Bij ons op school worden leraren wel met meneer/mevrouw aangesproken, maar er zijn ook een aantal leerlingen die mijn voornaam weten. Die spreken we wel eens gewoon aan met mijn voornaam en dat kan soms met veel meer respect gaan dan als ze me met meneer aanspreken.

Hartstikke leuk dat dit op jouw school kan. Maar we praten niet over het onderwijs, maar over de voetbalwereld....
 

Unregistere

Well-known member
Jij bent hier de enige met verstand van de voetbalwereld nou goed?

Nee hoor en daar gaat het ook helemaal niet om. Maar ik denk wel genoeg van de soms wat aparte 'wetten en regels' te weten om te begrijpen dat je dit niet met onderwijs kunt vergelijken. En verder mag iedereen dat voor zichzelf bepalen uiteraard.

Maar ik ben benieuwd of Bergwijn bij de Spurs ook over trainer José gaat praten. Ik verwacht van niet, eerlijk gezegd.
 

Unregistere

Well-known member
"He José, moet ik nu alweer op de bank zitten?, Dan gaat Ronald mij natuurlijk nooit selecteren."

Zo... Inderdaad. Nog een goed voorbeeld van een trainer die wel overwicht heeft en serieus wordt genomen. Koeman!

Overigens wel een zeer aardig bedragje voor PSV hoor, daar mogen ze Stevie toch dankbaar voor zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Bergwijn genoot van zege Spurs op Ajax in Champions League Steven Bergwijn heeft in zijn welkomstinterview bij Tottenham Hotspur een flinke sneer uitgedeeld aan het adres van Ajax. De aanvaller legt uit wat hij wil bereiken met zijn nieuwe club en daar hoort onder meer het winnen van de Champions League bij. 'Vorig jaar genoot ik ervan hoe Tottenham van Ajax won', lacht Bergwijn.

Zo, wat een sneue gast zeg. Zullen zijn collega's bij Oranje ook leuk vinden.
 

Maasveld

Well-known member
Bergwijn genoot van zege Spurs op Ajax in Champions League Steven Bergwijn heeft in zijn welkomstinterview bij Tottenham Hotspur een flinke sneer uitgedeeld aan het adres van Ajax. De aanvaller legt uit wat hij wil bereiken met zijn nieuwe club en daar hoort onder meer het winnen van de Champions League bij. 'Vorig jaar genoot ik ervan hoe Tottenham van Ajax won', lacht Bergwijn.

Zo, wat een sneue gast zeg. Zullen zijn collega's bij Oranje ook leuk vinden.
Lijkt me sterk. Als ze zulke tere zieltjes hadden, waren ze nooit tot de halve finale van de Champions League gekomen.
 

Pascallovic

Well-known member
Lijkt me sterk. Als ze zulke tere zieltjes hadden, waren ze nooit tot de halve finale van de Champions League gekomen.
Gewoon niet zo'n snuggere uitspraak om te doen over een voor je teamgenoten bij Oranje hele pijnlijke herinnering die ze de rest van hun carriere zal bij blijven. Die gaat een keer terugkomen
 

Abubakari

Well-known member
Heeft niks met tere zieltjes te maken. Meer met collegialiteit. Maar goed, zal wel het Mark van Bommel effect zijn, waar je mee om gaat word je door besmet.
 
Laatst bewerkt:

Atreides

Well-known member
Gewoon niet zo'n snuggere uitspraak om te doen over een voor je teamgenoten bij Oranje hele pijnlijke herinnering die ze de rest van hun carriere zal bij blijven. Die gaat een keer terugkomen

Eens. Buitengewoon onhandig. Sowieso opmerkelijk aangezien hij deze zomer eigenlijk naar Ajax leek te willen.
 
Bovenaan