Het PSV transfertopic

De Wolf

Well-known member
Gewoon een beetje provoceren. Dacht je soms dat Frenkie de Jong dat niet zou doen wanneer hij met zijn Barcelona tegen Feyenoord zou moeten spelen?
 

Batigoal

Well-known member
Knap van Bergwijn om binnen 3 dagen gehaat te worden door zowel PSV-ers als Ajacieden. Dat het geen helder licht is was al langer duidelijk.

Ricardo Rodriguez komt dan toch naar PSV. Dat is wel een knappe versterking. Ben benieuwd wat er aanvallend nog bij komt. Gaan weinig geruchten.
 

Unregistere

Well-known member
Ricardo Rodriguez komt dan toch naar PSV. Dat is wel een knappe versterking.

Dacht ik ook op basis van het beeld dat ik van hem had, maar ik zie op Twitter vooral berichten dat hij er al tijden niks meer van bakt. Lijkt dus een aardige gok, al is het wel eredivisie uiteraard. Wellicht zit hier nog iemand die AC Milan veel volgt en die een beeld heeft van de huidige kwaliteiten van Rodriguez?
 

gevegt

Well-known member
Knap van Bergwijn om binnen 3 dagen gehaat te worden door zowel PSV-ers als Ajacieden. Dat het geen helder licht is was al langer duidelijk.

Ricardo Rodriguez komt dan toch naar PSV. Dat is wel een knappe versterking. Ben benieuwd wat er aanvallend nog bij komt. Gaan weinig geruchten.

Gehaat nog wel.
De buitenwacht maakt er meer van dan de spelers zelf. Iedereen die een tijdje gevoetbald heeft, weet dat.
 

JMD

Well-known member
Bergwijn genoot van zege Spurs op Ajax in Champions League Steven Bergwijn heeft in zijn welkomstinterview bij Tottenham Hotspur een flinke sneer uitgedeeld aan het adres van Ajax. De aanvaller legt uit wat hij wil bereiken met zijn nieuwe club en daar hoort onder meer het winnen van de Champions League bij. 'Vorig jaar genoot ik ervan hoe Tottenham van Ajax won', lacht Bergwijn.

Zo, wat een sneue gast zeg. Zullen zijn collega's bij Oranje ook leuk vinden.

Niet slim inderdaad, maar ik schaar dit wel in het rijtje opmerkingen die elke nieuwe speler maakt om zijn nieuwe club (en de supporters) te pleasen.
 

gevegt

Well-known member
Dacht ik ook op basis van het beeld dat ik van hem had, maar ik zie op Twitter vooral berichten dat hij er al tijden niks meer van bakt. Lijkt dus een aardige gok, al is het wel eredivisie uiteraard. Wellicht zit hier nog iemand die AC Milan veel volgt en die een beeld heeft van de huidige kwaliteiten van Rodriguez?

Volgens mij is het de gok dat hij niet snel een blessure zal oplopen. Iets wat vaak voorkomt bij spelers zonder zo'n tijd met wedstrijdritme.
 

Batigoal

Well-known member
Dacht ik ook op basis van het beeld dat ik van hem had, maar ik zie op Twitter vooral berichten dat hij er al tijden niks meer van bakt. Lijkt dus een aardige gok, al is het wel eredivisie uiteraard. Wellicht zit hier nog iemand die AC Milan veel volgt en die een beeld heeft van de huidige kwaliteiten van Rodriguez?

Je moet niet alles geloven wat op Twitter staat.

Rodriguez was 3 seizoenen geleden de beste linksback uit de Bundesliga. In de 2 jaar er na bij AC Milan ook gewoon basisspeler. Hij zal misschien iets minder zijn, maar als hij fit is zou hij tot de betere verdedigers in de Eredivisie moeten behoren.
 
Bovenaan