Het PSV transfertopic

Batigoal

Well-known member
Locadia was geen optie. Had afgelopen half jaar al voor 2 ploegen gespeeld en dan mag je niet voor nog een club in Europa spelen. Hij schijnt wel in de VS te mogen spelen.

Het lijkt me niet dat hij dit seizoen al voor Brighton in actie was gekomen? Anders was het inderdaad geen optie inderdaad. Ik vind het wel jammer, want ik zag in hem toen hij uit de Eredivisie vertrok wel een aardige spits. En een toekomstige extra reserveoptie voor Oranje. Dat lijkt hij nu niet te worden.
 

JMD

Well-known member
Transfergerucht (oke, van dubieuze sites) in de trant van: te mooi om waar te zijn. Arsenal zou Malen willen terughalen (speelde daar immers al) voor 48 miljoen pond.
Als dat waar zou zijn, zijn ze echt gek in Noord Londen en zou ik er een strik omheen doen en weg doen.
 

Batigoal

Well-known member
Hij zal na zijn jaren in de jeugdopleiding wel gelden als zelfopgeleide speler van Arsenal, dus dan snap ik de interesse wel. Veel geld wel voor iemand die zich nog niet zo lang heeft bewezen.
 

JMD

Well-known member
Hij zal na zijn jaren in de jeugdopleiding wel gelden als zelfopgeleide speler van Arsenal, dus dan snap ik de interesse wel.
Ja, dat zal idd wel tellen als zelfopgeleide speler, maar Malen is toch nog niet klaar voor top PL? Ik ben er van overtuigd dat hij daar wel kan komen, dat zeker, maar nu nog niet,.
 

Batigoal

Well-known member
Ja, dat zal idd wel tellen als zelfopgeleide speler, maar Malen is toch nog niet klaar voor top PL? Ik ben er van overtuigd dat hij daar wel kan komen, dat zeker, maar nu nog niet,.

Arsenal is zelf ook niet top nu en ik denk dat ze het moeilijk krijgen om nog topspelers te lokken mochten ze geen Europees voetbal halen. Dan lijkt het me niet zo gek om te gokken op jonge talenten.
 

stc

Well-known member
Daniel Schwaab zijn contract wordt niet verlengd en gaat definitief weg bij PSV. Hij komt niet voor in de plannen van de nieuwe trainer.
Daarnaast worden de contracten van een aantal jonge spelers niet verlengd (spelers uit Jong PSV).
Van Afellay is het nog niet zeker of zijn contract wordt verlengd.


https://www.ed.nl/psv/daniel-schwaab-gaat-na-dit-seizoen-weg-bij-psv~a794ce7b/
https://www.ed.nl/psv/psv-selecteer...e-spelers-na-dit-seizoen-vertrekken~a7ec31bd/
https://www.vi.nl/nieuws/afellay-in-de-wachtkamer-psv-schuift-besluit-voor-zich-uit
 

Batigoal

Well-known member
Afellay zou je alleen verlengen uit sentimentele overwegingen. Het feit dat hij na bijna een heel seizoen amper in staat was om minuten te maken geeft wel aan dat hij voor PSV niet meer van waarde gaat zijn.
 

stc

Well-known member
Ook in de technische en begeleidende staf bij PSV komen een aantal veranderingen. De contracten van keeperstrainer Ruud Hesp en analist Wim Rip worden niet verlengd. Ook de contacten van fysiotherapeut Falk Louwers en cameraman videoanalyse Jean-Paul Boomgaart zijn opgezegd.
De teammanager Mart van den Heuvel doet ook een stap terug, maar blijft wel verbonden aan PSV. Hij wordt opgevolgd als teammanager door Bas Roorda.
 

Unregistere

Well-known member
Bas Roorda, de keeper die zo leek op de baas van Scooby Doo.

Wel een aardverschuiving hoor, Van den Heuvel was toch al heel lang als teammanager actief bij PSV?
 

gevegt

Well-known member
Bas Roorda, de keeper die zo leek op de baas van Scooby Doo.

Wel een aardverschuiving hoor, Van den Heuvel was toch al heel lang als teammanager actief bij PSV?

Hij is zo'n 40 jaar bij PSV. Erg jammer dat hij heeft besloten het iets kalmer aan te gaan doen.
 
Bovenaan