Het PSV transfertopic

Abubakari

Well-known member
JMD probeert sociaal correct te zijn omdat Bergwijn twee Ajacieden hier op de kast heeft gejaagd.

Bergwijn wilde een half jaar geleden nog naar Ajax, maar Ajax haalde liever Promes hetgeen Stevie een beetje rancuneus gemaakt heeft. We constateren slechts dat het sneu en dom overkomt.
 

De Wolf

Well-known member
Bergwijn wilde een half jaar geleden nog naar Ajax, maar Ajax haalde liever Promes hetgeen Stevie een beetje rancuneus gemaakt heeft. We constateren slechts dat het sneu en dom overkomt.

Als je van PSV over wil stappen naar Ajax ben je inderdaad dom.
 

Mario

Well-known member
Ricardo Rodriguez komt dan toch naar PSV. Dat is wel een knappe versterking. Ben benieuwd wat er aanvallend nog bij komt. Gaan weinig geruchten.

Voor een half jaar op huurbasis , zonder optie tot koop. Daar schiet je dus ook niet veel mee op.
 

Unregistere

Well-known member
Je moet niet alles geloven wat op Twitter staat.

Rodriguez was 3 seizoenen geleden de beste linksback uit de Bundesliga. In de 2 jaar er na bij AC Milan ook gewoon basisspeler. Hij zal misschien iets minder zijn, maar als hij fit is zou hij tot de betere verdedigers in de Eredivisie moeten behoren.

Maar ga je dan niet te veel af op naam, status en verleden? Ik zie AC Milan nooit spelen, dus heb geen idee. Maar deze knakker kijkt bijvoorbeeld veel Serie A en die is vrij duidelijk: https://twitter.com/WillemHaak/status/1222601715293343744

Hoop voor PSV dat hij het goed gaat doen, maar het lijkt toch wel een aardige gok.
 

Batigoal

Well-known member
Maar ga je dan niet te veel af op naam, status en verleden? Ik zie AC Milan nooit spelen, dus heb geen idee. Maar deze knakker kijkt bijvoorbeeld veel Serie A en die is vrij duidelijk: https://twitter.com/WillemHaak/status/1222601715293343744

Hoop voor PSV dat hij het goed gaat doen, maar het lijkt toch wel een aardige gok.

Beetje kip en ei verhaal. Hoeveel spelers de laatste jaren lijken er opeens niets meer van te kunnen sinds ze bij AC Milan spelen?

Ik lees van de clubwatcher van de VI dat PSV wellicht niemand meer gaat halen. Vinden de PSV'ers hier de aanvalskracht voldoende voor de rest van het seizoen?
 

Unregistere

Well-known member
Beetje kip en ei verhaal. Hoeveel spelers de laatste jaren lijken er opeens niets meer van te kunnen sinds ze bij AC Milan spelen?

Ja, dat geloof ik. Maar ik maak hieruit op dat jij ook geen idee hebt van zijn recente kwaliteiten. Zonde, daar was ik nu juist benieuwd naar. Misschien krijgen we zondag al een beetje een beeld, als de formaliteiten op tijd worden afgerond.
 

Abubakari

Well-known member
Ja, dat geloof ik. Maar ik maak hieruit op dat jij ook geen idee hebt van zijn recente kwaliteiten. Zonde, daar was ik nu juist benieuwd naar. Misschien krijgen we zondag al een beetje een beeld, als de formaliteiten op tijd worden afgerond.

Hij speelde dit seizoen 5 wedstrijden, 2 in augustus, 2 in september en daarna pas weer eind december. Dat duel verloren ze met 5-0 en Rodriguez kreeg in Gazetto dello Sport een 4.
Weinig speelritme, niet in vorm. Typische PSV aankoop dus.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
In zijn Wolfsburg tijd vond ik hem één van de beste linksbacks van de wereld. Ben benieuwd of hij dat niveau weer kan aantikken.
 

Atreides

Well-known member
Rodriguez is een interessante aankoop. In elk geval beter dan een back van bijna 30 jaar kopen voor een miljoen of 10 als je dun in de centjes zit.
 

Batigoal

Well-known member
Had PSV niet gewoon Jürgen Locadia terug moeten halen? Trekt nu naar de MLS, maar is voor de Eredivisie een prima spits. Plus aangezien hij kennelijk niet al te veel interessante opties had, was hij wellicht te porren voor een (tijdelijke) terugkeer. Kun je beter huurkosten kwijt zijn aan Locadia, dan aan Mitroglou.
 

Pascallovic

Well-known member
Had PSV niet gewoon Jürgen Locadia terug moeten halen? Trekt nu naar de MLS, maar is voor de Eredivisie een prima spits. Plus aangezien hij kennelijk niet al te veel interessante opties had, was hij wellicht te porren voor een (tijdelijke) terugkeer. Kun je beter huurkosten kwijt zijn aan Locadia, dan aan Mitroglou.
Locadia was geen optie. Had afgelopen half jaar al voor 2 ploegen gespeeld en dan mag je niet voor nog een club in Europa spelen. Hij schijnt wel in de VS te mogen spelen.
 
Bovenaan