Het PSV transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Ook prima en heeft Sam Larsson al een nieuwe club?

Die heeft net onderdak gevonden in Turkije. Je mag voor twee verschillende clubs uitkomen in een seizoen, dus die kunnen ze opzich nog halen. Daarnaast kan Albert Gudmundson natuurlijk thuiskomen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Weliswaar Rotterdam-West, maar Jerson Cabral is transfervrij op te halen. Mochten jullie niemand hebben na de deadline, dan kun je hem oppikken. Zijn neef Garry Rodrigues is op te halen in Griekenland.
 

Mario

Well-known member
Als we dat eerder hadden geweten hadden we dus gewoon van Glasgow gewonnen. Gemiste kans 😒
 

stc

Well-known member
Mocht PSV nog last minute aankopen gaan aantrekken, hoop ik niet dat ze types zoals Michael Ball en Aziz Behich gaan aantrekken.
 

Abubakari

Well-known member
Hoever en Simons en “die Braziliaan”, wat hebben die al bewezen dat je PSV nu de grote winnaar kunt noemen? Want zoals gezegd, van Luuk de Jong en Guus Til ben ik niet erg onder de indruk.

Was vorig jaar toch ook zo, die Ramalho dat was echt een geweldenaar. Bleek een vrij modale verdediger. En zo worden die aankopen wel vaker enorm omhoog geschreven. Moet het eerst allemaal nog maar eens zien.
Hoever speelt in Jong PSV, Benitez heeft PSV 30 miljoen door de neus geboort met twee blunders tegen Rangers. Til zit op de bank (maar heeft 3x tegen Ajax gescoord, dus dan is het al geslaagd voor sommige eierdopjes), de Braziliaan (moest ik opzoeken wie dat dan was) heeft 15 minuten mee gedaan.
Luuk de Jong is Luuk de Jong, nuttige eredivisiespits en Xavi Simons lijkt mij wel een schot in de roos.
Klopt. Denk dat je PSV momenteel de grootste winnaar van de transfermarkt kan noemen. Maar het is idd nog lang geen 31 augustus
Dat (31 augustus) is het nu wel bijna, maar ik durf wel te concluderen dat PSV ook begin juli niet de grootste winnaar op de transfermarkt was.
En nu lees ik vooral aanvallers als target terwijl je een bewezen klotenverdediging hebt. Succes begint bij een stabiele verdediging.
Maar we zullen het zien, Na Emmen en Volendam thuis en Excelsior en Eagles uit komt er nu wat meer tegenstand.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker achteraf heb je redelijk gelijk gekregen, maar je moet dus zeker een maandje aankijken of het plaatje wat lijkt te zijn. Vrijdagochtend kunnen we kijken hoe compleet de selecties zijn en eind september/begin oktober kan je pas echt iets zeggen.
 

Mario

Well-known member
Mocht Gakpo vertrekken, dan zou PSV Viktor Tsygankov(Dinamo Kiev) als een mogelijke vervanger zien (AD)

Wellicht dat Max weet of hij ooit ergens in Rotterdam heeft gespeeld.
 
Bovenaan