Jahanbaks.
Die begint nu juist voorzicht wat te laten zien. Kunnen we beter Idrissi doorverhuren. Die gaat pas in maart een goede wedstrijd spelen.
Jahanbaks.
Ook prima en heeft Sam Larsson al een nieuwe club?Die begint nu juist voorzicht wat te laten zien. Kunnen we beter Idrissi doorverhuren. Die gaat pas in maart een goede wedstrijd spelen.
Ook prima en heeft Sam Larsson al een nieuwe club?
Bedank John de Jong maar.Als we dat eerder hadden geweten hadden we dus gewoon van Glasgow gewonnen. Gemiste kans 😒
Of Andy "110 kilo" van der Meyde.Mocht PSV nog last minute aankopen gaan aantrekken, hoop ik niet dat ze types zoals Michael Ball en Aziz Behich gaan aantrekken.
Wat dacht je van die Griek?Of Andy "110 kilo" van der Meyde.
Wat dacht je van die Griek?
Hoever speelt in Jong PSV, Benitez heeft PSV 30 miljoen door de neus geboort met twee blunders tegen Rangers. Til zit op de bank (maar heeft 3x tegen Ajax gescoord, dus dan is het al geslaagd voor sommige eierdopjes), de Braziliaan (moest ik opzoeken wie dat dan was) heeft 15 minuten mee gedaan.Hoever en Simons en “die Braziliaan”, wat hebben die al bewezen dat je PSV nu de grote winnaar kunt noemen? Want zoals gezegd, van Luuk de Jong en Guus Til ben ik niet erg onder de indruk.
Was vorig jaar toch ook zo, die Ramalho dat was echt een geweldenaar. Bleek een vrij modale verdediger. En zo worden die aankopen wel vaker enorm omhoog geschreven. Moet het eerst allemaal nog maar eens zien.
Dat (31 augustus) is het nu wel bijna, maar ik durf wel te concluderen dat PSV ook begin juli niet de grootste winnaar op de transfermarkt was.Klopt. Denk dat je PSV momenteel de grootste winnaar van de transfermarkt kan noemen. Maar het is idd nog lang geen 31 augustus
We kopen gewoon een prutser vlak voor het sluiten van de deadline.Naast Stengs heeft PSV nu ook al naast Younes gegrepen:
We kopen gewoon een prutser vlak voor het sluiten van de deadline.
FC Afkicken meldt net dat de deal met Southampton rond is.
Als de deal rond is maakt het toch niet meer uit?Dan kunnen ze hem wel aan het begin van de tweede helft een publiekswissel geven. Straks raakt hij nog geblesseerd.