Het PSV transfertopic

JMD

Well-known member
Chelsea zou Sangare nog willen overnemen voor 40-45 miljoen euro... (bron: Rik Elfrink)
 

Mario

Well-known member
Gakpo & Sangaré blijven n Eindhoven 👍

Vinicius gaat wel naar de PL (Fulham)

Al met al alleen maar goed nieuws deze ochtend.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Vooral dat we Vinicius nog gaan slijten is goed nieuws... Die voldeed zelfs niet als backup...
 

JMD

Well-known member
Leeds wilde 43 miljoen betalen voor Gakpo. Ze denken dat Van Gaal een rol heeft gespeeld in het afblazen van de transfer.
 

Mario

Well-known member
Van Gaal heeft deze zomer een flink advies aandeel gehad in de transfers van de Nederlandse internationals heb ik zo het idee.

Verstandig dat Gakpo blijft. Op dit moment is hij nog niet klaar voor de PL, ook niet bij Southampton of Leeds. Ook met het oog op het WK idd. Wellicht is hij er komend seizoen wel klaar voor, en is de keuze groter. Zeker als hij een goed seizoen en/of WK speelt. Voor PSV is het zeker prettig dat hij blijft.
 
Laatst bewerkt:

JFK

Well-known member
Zeker verstandig dat hij blijft en eigenlijk moet hij volgend jaar ook nog blijven.
Dat buitenlandse avontuur komt heus wel. Maar op dit moment is hij er niet klaar voor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Leeds wilde 43 miljoen betalen voor Gakpo. Ze denken dat Van Gaal een rol heeft gespeeld in het afblazen van de transfer.

Ik denk dat Van Gaal zijn advies voor Malacia wellicht ook wel blijven was geweest. Die maakt nu met een basisplaats bij Man Utd grote kans op een basisplaats bij het Nederlands elftal. Bij Feyenoord zat hij vermoedelijk nog steeds achter Blind en was hij wellicht voorbij gestreefd door Wijndal. Sowieso zijn we wellicht te pessimistisch over de kansen voor eredivisievoetballers. Martinez, Malacia en Sinisterra zijn goed begonnen.
 

Batigoal

Well-known member
Ik denk dat Van Gaal zijn advies voor Malacia wellicht ook wel blijven was geweest. Die maakt nu met een basisplaats bij Man Utd grote kans op een basisplaats bij het Nederlands elftal. Bij Feyenoord zat hij vermoedelijk nog steeds achter Blind en was hij wellicht voorbij gestreefd door Wijndal. Sowieso zijn we wellicht te pessimistisch over de kansen voor eredivisievoetballers. Martinez, Malacia en Sinisterra zijn goed begonnen.
Zie je wel; toch weer een Feyenoord-topic dit!
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan