Het PSV transfertopic

Maasveld

Well-known member
Volgens de Telegraaf zou Gapko door zijn management zijn aangeboden bij Ajax na het vertrek van Antony. Of Gapko daarvan op de hoogte was is niet bekend.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik kan mij voorstellen dat het management niet alleen alle 20 PL clubs hebben gebeld, maar iedere club met voldoende geld om maar een transfer te bewerkstelligen. Ze zullen Feyenoord dus niet hebben gebeld ;-).
 

Pascallovic

Well-known member
Je management voor lul aan het werk zetten door ze de hele wereld te laten bellen en smeken dat ze je kopen om vervolgens zeggen dat je toch blijft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je management voor lul aan het werk zetten door ze de hele wereld te laten bellen en smeken dat ze je kopen om vervolgens zeggen dat je toch blijft.

Clubliefde aldus PSV op social media.

Maar je vraagt je wel af wat voor een instructies Gakpo zijn management dan heeft gegeven. In hoeverre doet zijn management nou echt iets volledig zonder toestemming of medeweten van Gakpo zelf? Altijd met die niet bijtekende spelers is het ook altijd de schuld van de zaakwaarnemer.

Iets met Feyenoord.
 
Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
Clubliefde aldus PSV op social media.

Maar je vraagt je wel af wat voor een instructies Gakpo zijn management dan heeft gegeven. In hoeverre doet zijn management nou echt iets volledig zonder toestemming of medeweten van Gakpo zelf? Altijd met die niet bijtekende spelers is het ook altijd de schuld van de zaakwaarnemer.

Iets met Feyenoord.
Nou ja, zo moelijk is het nu ook weer niet. Het management van Gakpo is SEG. Het clubje waar De Vrij mee in de clinch lag. De Vrij heeft bij Feyenoord gespeeld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, zo moelijk is het nu ook weer niet. Het management van Gakpo is SEG. Het clubje waar De Vrij mee in de clinch lag. De Vrij heeft bij Feyenoord gespeeld.

Haha, dank!

Schijnt dat SEG een broer van Gakpo in dienst heeft genomen om Gakpo te pleasen. Volgens mij echt een kutbedrijf. Ze hebben iig Kökçu zijn broer niet in dienst genomen, die speelt voor FC Eindhoven.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Croky Gapko schijnt in verregaande onderhandelingen te zijn met Liverpool, dat zegt transfergoeroe Fabrizio Romano.

Lijkt me misschien wel de perfecte stap voor hem. Grote club, spelen voor prijzen en in de Champions League. En qua speelstijl past hij daar met zijn fysiek ook uitstekend, denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Pascallovic

Well-known member
Ben vooral benieuwd of hij het voor een langere periode op een hoger niveau kan laten zien. WK was qua doelpunten natuurlijk prima, qua spel hebben we hem ook niet of nauwelijks gezien. Overigens zou ik als Liverpool eerder iets voor het middenveld halen.😬 Maar mooie deal voor PSV als het doorgaat. Al ga je zo’n fantastische aangever echt missen.
 

JMD

Well-known member
Nos.NL en tt melden het nu ook. Jammer dat hij vertrekt, gaat ons naw een serieuze gooi naar de landstitel kosten, maar door zijn goals op het WK wist je dat dit ging komen. Ben wel benieuwd voor hoeveel hij nou weggaat…(en of de RVc nog in de spiegel durft te kijken)
 

JMD

Well-known member
Volgens de doorgaans rond psv goed ingevoerde Rik elfrink zou het om een bedrag rond de 50 miljoen gaan, dat zou een record voor psv zijn, lozano was het record, die ging voor 45 miljoen weg
 

De Groene Scout

Well-known member
Croky weg en dan zou PSG Xavi Simons ook nog terug willen kopen.
Vervelend voor PSV, heb je wel de miljoenen, maar de 2 beste spelers kwijt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nos.NL en tt melden het nu ook. Jammer dat hij vertrekt, gaat ons naw een serieuze gooi naar de landstitel kosten, maar door zijn goals op het WK wist je dat dit ging komen. Ben wel benieuwd voor hoeveel hij nou weggaat…(en of de RVc nog in de spiegel durft te kijken)

Ajax is nog niet op orde en Feyenoord is net Trauner kwijtgeraakt vlak voor een zwaar programma.
 

Batigoal

Well-known member
Er valt inderdaad nog niets over te zeggen. Voor Croky wel een hele mooie stap! Zag Liverpool niet aankomen als bestemming. Nu nog hopen op veel speelminuten.
 

Maasveld

Well-known member
Jota en Diaz zijn momenteel wel geblesseerd. Geen idee hoe lang ze eruit liggen, maar in het begin zal het met die speelminuten wel goed moeten komen.
 

Pascallovic

Well-known member
Eentje ligt er sowieso tot maart uit. Dus dat scheelt. Als je het goed doet verdwijn je niet zomaar meer uit de basis. Ander risico is dat je je kans niet pakt en dus als de concurrentie weer terug is, je buiten de boot valt. Al krijg je bij Liverpool meestal wel eventjes de tijd.
 
Bovenaan