Het PSV transfertopic

Mario

Well-known member
Ja, ikben ook bang dat gevegt en JFK alles opzuipen. Daar gaat je 40 miljoen (plus bonussen)
 

JMD

Well-known member
42 miljoen (plus 15 miljoen aan bonussen)...

Ik denk dat gevegt met die 42 miljoen Zwolle gaat kopen en de overige 41,9 miljoen idd opzuipt.
 

JMD

Well-known member
Chelsea zou Madueke nog deze transferperiode willen halen... De paniek heeft daar aardig toegeslagen. PSV zou een 'Gakpo-achtig' bedrag verwachten om te praten over een overgang...

Als zo'n soort bedrag komt zou ik zeggen: strik erom en weg doen. Ja, er zit zeker potentie in Madueke, en een boel ook, maar wel vaak geblesseerd. En in tegenstelling tot het bedrag van Gakpo zal deze transfersom (of althans: het nettodeel dat overblijft) wel grotendeels in versterkingen gestopt kunnen worden.

En mocht Madueke naar Chelsea verkassen, ik wens hem veel succes, maar vrees dat hem dat niet gaat worden daar. Nog veel te wisselvallig, en die blessuregevoeligheid zal hem in de fysieke PL gaan opbreken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Manueke moet je voor een derde van de transfersom al wegdoen. Die is om de haverklap geblesseerd.
 

JMD

Well-known member
Het eerste officiële bod is door Chelsea gedaan, 30 miljoen euro... De nood is echt hoog daar...

Kijken hoe ver we ze kunnen krijgen... Toch geld zat daar en wij hoeven hem niet kwijt
 

gevegt

Well-known member
Die 30 miljoen zou ik niet direct accepteren. Ik zou eerst nog even een dag heel hard gaan lachen en mijn broek verschonen van al de door het lachen opgewekte pis.
Dat jij incontinent wordt hoeft nog niet te betekenen dat PSV dat ook is.
Madueke wordt een topper en hij gaat niet weg. Punt.
 

stc

Well-known member
Ik mag hopen als Madueke vertrekt voor een goed bedrag er nog 1 of 2 spelers worden aangetrokken voor de aanval.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Bovenaan