Het PSV transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Ik mag hopen als Madueke vertrekt voor een goed bedrag er nog 1 of 2 spelers worden aangetrokken voor de aanval.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Hoezo? In principe lag Manueke er toch alweer bijna uit tot de rest van het seizoen. Lijkt mij niet een speler die je hoeft te vervangen.
 

stc

Well-known member
Hoezo? In principe lag Manueke er toch alweer bijna uit tot de rest van het seizoen. Lijkt mij niet een speler die je hoeft te vervangen.
De rest van het seizoen afhankelijk zijn van Bakayoko, Vertessen en Saibari op de flanken is ook niet slim

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Dertig is toch al krankzinnig?! Echt non-stop geblesseerd.
Eens ja, 30 miljoen is krankzinnig. Maar dat geeft al aan dat Chelsea in de problemen zit, dan kan je altijd kijken tot hoever je ze kan laten gaan... Wie weet als je 50 miljoen vraagt dat ze dan met een hoger bod komen (kans is vrij groot)... Nooit akkoord gaan met een eerste bod, die worden altijd te laag ingezet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In het geval van Manueke zou ik het wel doen. Die kan ieder moment er weer uitliggen en dan sta je met lege handen.

Maar goed, er zijn genoeg PSV supporters die hem liever zien blijven en verwachten dat hij over twee jaar Engels international is en je er 60 miljoen of meer voor kan vangen.
 

JMD

Well-known member
In het geval van Manueke zou ik het wel doen. Die kan ieder moment er weer uitliggen en dan sta je met lege handen.
Ja, daar heb je een punt inderdaad...

Maar goed, er zijn genoeg PSV supporters die hem liever zien blijven en verwachten dat hij over twee jaar Engels international is en je er 60 miljoen of meer voor kan vangen.
Mwah, op de socials die ik volg zie ik vooral veel ongeloof dat er 30 miljoen wordt geboden, ik ben nergens bovenstaand tegengekomen, want die blessuregevoeligheid wordt als groot probleem ervaren.
Het enige wat ik wel lees omtrent deze potentiële transfer is dat men afvraagt of de spoeling voorin dan niet te dun wordt. Maar met Madueke was het sowieso al de vraag hoe lang die fit zou blijven, dus je moet sowieso achter Madueke een back-up hebben.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, daar heb je een punt inderdaad...


Mwah, op de socials die ik volg zie ik vooral veel ongeloof dat er 30 miljoen wordt geboden, ik ben nergens bovenstaand tegengekomen, want die blessuregevoeligheid wordt als groot probleem ervaren.
Het enige wat ik wel lees omtrent deze potentiële transfer is dat men afvraagt of de spoeling voorin dan niet te dun wordt. Maar met Madueke was het sowieso al de vraag hoe lang die fit zou blijven, dus je moet sowieso achter Madueke een back-up hebben.

De boventoon is inderdaad wel verkopen. Dan heb je genoeg centen om een speler te halen die een seizoen fit kan blijven. Dat blessures overzicht wat ik tegen kwam was echt krankzinnig. Uiteraard moet je niet het eerste bod accepteren, maar ik zou met het tegenbod er vlakbij zitten dat Chelsea gretig hapt.

 

Mario

Well-known member
Die Engelsen willen alles voor een appel en een ei. Als ze Madueke zo graag willen hebben, laat ze dan ook maar betalen. Dat we hem kwijt raken doet PSV minder pijn dan het vertrek van Gakpo. Te vaak geblesseerd idd.
 

Batigoal

Well-known member
Chelsea overbetaalt voor iedereen dit seizoen, dus ik zou als ik PSV was lekker achterover leunen en kijken hoe ver ze in hun paniek willen gaan deze maand. Maar zowel Gakpo als Madueke kwijtraken in een januariperiode... ai, dat voel je wel.

Het zou op zich voor PSV wel aardig zijn als Bakayoko de stap naar het eerste weet te zetten. Dat vond ik vorig jaar in de KDD een sensationele speler om te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Pascallovic

Well-known member
Het zou op zich voor PSV wel aardig zijn als Bakayoko de stap naar het eerste weet te zetten. Dat vond ik vorig jaar in de KDD een sensationele speler om te zien.
Hij heeft in het begin van het seizoen wel de kans gekregen, maar niet gepakt. Saibari maakte meer indruk en is hem in de hierarchie voorbij gestreeft.
 

Batigoal

Well-known member
Hij heeft in het begin van het seizoen wel de kans gekregen, maar niet gepakt. Saibari maakte meer indruk en is hem in de hierarchie voorbij gestreeft.
Saibari vind ik vooral een harde werker, dat is fijn voor een trainer, maar van wat ik van hem gezien hebt brengt hij niet zo veel extra's. Bakayoko is meer een alles-of-niets speler zoals Madueke met soms een geniale actie en dat is toch wel lekker om in je team te hebben. Maar wellicht is het nog te vroeg voor hem. Of ik overschat zijn talent, dat kan uiteraard ook.
 

JMD

Well-known member
Het bod schijnt dus 30 miljoen pond te zijn geweest, niet euro. PSV heeft geweigerd, maar wel iets gezegd in de trant van dat als Chelsea's bod bij de 40 miljoen pond komt dat ze dat gaan accepteren (aldus bronnen in Engeland....)

Echt krankjorum, gaat Madueke zo meteen meer opleveren dat Gakpo...
 

JMD

Well-known member
De boventoon is inderdaad wel verkopen. Dan heb je genoeg centen om een speler te halen die een seizoen fit kan blijven. Dat blessures overzicht wat ik tegen kwam was echt krankzinnig. Uiteraard moet je niet het eerste bod accepteren, maar ik zou met het tegenbod er vlakbij zitten dat Chelsea gretig hapt.

Zou Chelsea dit soort overzichten dan niet lezen??
 

Pascallovic

Well-known member
Afgaande op de eerste 400 miljoen die ze de afgelopen 6 maanden hebben uitgegeven, heb ik niet het idee dat er heel goed gekeken wordt naar de spelers die ze aantrekken nee. Volgens mij hebben ze al 6 buitenspelers met weinig rendement en geen fatsoenlijke spits. Ga je er nog een buitenspeler bijhalen zonder rendement.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan