Het PSV transfertopic

JMD

Well-known member
Madueke tekent een contract tot 2030 bij Chelsea... Dat is vrij lang... Dacht dat je maar maximaal 5 hele seizoenen een contract mocht laten tekenen (dus nu tot zomer 2028)
 

JFK

Well-known member
Over anderhalf jaar speelt hij bij Twente of Vitesse.
Na het tekenen van de huurovereenkomst zal hij een handblessure oplopen en ligt er dan vervolgens voor 6 weken uit.
 

stc

Well-known member
Goede investering van PSV geweest in het verleden. Ook een compliment aan de technische leiding om 3 spelers in 1 maand te verkopen (al stond bij Bruma de koopoptie verplicht in contract). Ook complimenten aan de scoutingsstaf doordat 2 van de 3 spelers uit 'eigen' jeugd kwamen.

Hopelijk kan PSV een deel van de 80-90 miljoen investeren in een paar nieuwe spelers.
 

Batigoal

Well-known member
Worden er al andere concrete opties genoemd? Voorlopig las ik alleen dat PSV waarschijnlijk Fabio Silva gaat huren, maar dat is een pure spits dus een alternatief voor De Jong.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Danjuna komt niet, die gaat naar Everton.

Mooi. Voor 35 miljoen mogen jullie Dilrosun wel bij ons wegkapen.

Brands is voor iemand die niet voor de technische zaken kwam er maar druk mee. Kennelijk niet echt een scoutingslijstje liggen nu ze doorrollen naar Ziyech.
 

Pascallovic

Well-known member
Mooi. Voor 35 miljoen mogen jullie Dilrosun wel bij ons wegkapen.

Brands is voor iemand die niet voor de technische zaken kwam er maar druk mee. Kennelijk niet echt een scoutingslijstje liggen nu ze doorrollen naar Ziyech.
Tsja ook PSV heeft al 4 maanden geen TD en het is toch echt Brands die zo iemand moet aanstellen. Volgens mij is er wel een lijstje maar kiezen er veel voor een andere club. Zo'n Danjuma en Tsygankov bijvoorbeeld. Bryndhildsen zijn ze schijnbaar nog niet van overtuigd, maar die werd ook genoemd. Wel oppassen, want straks komt de deadline in zicht voor je het weet eindig je met Mitchell van Bergen op huurbasis van Stade Reims.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Batigoal

Well-known member
En totaal mislukt bij Anderlecht.
Begon wel sterk aan het seizoen. Maar heeft gewoon de wisselvalligheid van een jong talent en Anderlecht zelf is op dit moment een club in brand waar niemand rendeert. Maar goed, het is weer een huurspeler bij PSV zonder optie tot koop (ga ik vanuit; Wolves heeft destijds 40 miljoen euro voor Silva betaald), daar zou ik als fan niet vrolijk van worden. Maar hij gaat wel komen waarschijnlijk.
 

Batigoal

Well-known member
Mooi. Voor 35 miljoen mogen jullie Dilrosun wel bij ons wegkapen.

Brands is voor iemand die niet voor de technische zaken kwam er maar druk mee. Kennelijk niet echt een scoutingslijstje liggen nu ze doorrollen naar Ziyech.
Zei ik al bij zijn aanstelling; die wil zelf alle touwtjes naar zich toetrekken. En voila; van de zomer John de Jong eruit gewerkt en er wordt maar geen nieuwe TD aangesteld. Ondertussen kan hij zelf lekker alles bepalen. Misschien is het omdat ik die Brands voor geen cent vertrouw, maar het lijkt erop dat hij dit zo allemaal geregeld heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

stc

Well-known member
Zei ik al bij zijn aanstelling; die wil zelf alle touwtjes naar zich toetrekken. En voila; van de zomer John de Jong eruit gewerkt en er wordt maar geen nieuwe TD aangesteld. Ondertussen kan hij zelf lekker alles bepalen. Misschien is het omdat ik die Brands voor geen cent vertrouw, maar het lijkt erop dat hij dit zo allemaal geregeld heeft.
Kan zijn. Maar hij is algemeen directeur, dus hij geeft leiding aan meerdere afdelingen dan alleen technische zaken. Voorts weet ik niet of de RvC accepteert dat er geen technisch manager is. Misschien iets tijdelijk dit seizoen.
 

JFK

Well-known member
Begon wel sterk aan het seizoen. Maar heeft gewoon de wisselvalligheid van een jong talent en Anderlecht zelf is op dit moment een club in brand waar niemand rendeert. Maar goed, het is weer een huurspeler bij PSV zonder optie tot koop (ga ik vanuit; Wolves heeft destijds 40 miljoen euro voor Silva betaald), daar zou ik als fan niet vrolijk van worden. Maar hij gaat wel komen waarschijnlijk.
En ik las dat Vertessen dan weer de omgekeerde weg gaat bewandelen.
Daar zal PSV ook niet rouwig om zijn.
 

stc

Well-known member
En ik las dat Vertessen dan weer de omgekeerde weg gaat bewandelen.
Daar zal PSV ook niet rouwig om zijn.
Vertessen is een draver die niet zo heel veel kan en niets toevoegd aan PSV.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Begon wel sterk aan het seizoen. Maar heeft gewoon de wisselvalligheid van een jong talent en Anderlecht zelf is op dit moment een club in brand waar niemand rendeert. Maar goed, het is weer een huurspeler bij PSV zonder optie tot koop (ga ik vanuit; Wolves heeft destijds 40 miljoen euro voor Silva betaald), daar zou ik als fan niet vrolijk van worden. Maar hij gaat wel komen waarschijnlijk.
Liever nu een half jaar een huurspeler en dan tijd nemen voor een goede versterking in de zomer dan nu mhalsoverkop miljoenen stukslaan
 

JMD

Well-known member
Ja, dat zeker. Maar opvallend dat dus zowel Ajax als PSV iemand huurt (en die ze eigenlijk hadden willen kopen, maar dat huur werd omdat of de RVC dwars lag of de andere club niet mee wilde werken aan verkoop) en dan na 4 maanden alweer terugdoen. Lekker gescout denk ik dan
 
Bovenaan