El Ghazi?Hoho, je hebt ook nog spelers die in de categorie 'Haal dan niks' vallen.
Je vergeet erbij te vertellen dat PSV wel het salaris van Hoever doorbetaalt tot het einde van het seizoen, tenzij er nog een club komt die zo gek is om een deel van de kosten over te nemen.Ja, dat zeker. Maar opvallend dat dus zowel Ajax als PSV iemand huurt (en die ze eigenlijk hadden willen kopen, maar dat huur werd omdat of de RVC dwars lag of de andere club niet mee wilde werken aan verkoop) en dan na 4 maanden alweer terugdoen. Lekker gescout denk ik dan
Dat denk ik ook. Lijkt erop dat PSV momenteel de selecties aan het doorlichten zijn en aan het doorselecteren zijn.Hoho, je hebt ook nog spelers die in de categorie 'Haal dan niks' vallen.
Die heeft gisteren al getekend.Hoho, je hebt ook nog spelers die in de categorie 'Haal dan niks' vallen.
Yorbe Vertessen gaat op huurbasis naar Union Saint Gilloise.
Hoe ik het zie is dat ze Vertessen nu hebben ingeruild voor die Fabio Silva. Dus heel veel is er niet veranderd. Echter hebben ze nog steeds niks gehaald ter vervanging van de 2 vertrokken vleugelspelers. Fabio Silva is namelijk ook geen vleugelspeler. Vraag mij echt af wat het idee was achter het vertrek van Gakpo. Je haalt toch niet het geld binnen, om vervolgens geen idee te hebben hoe je die doelpunten gaat opvangen en dus je seizoen weg te gooien?Weer een vertrekkende aanvaller; is dat nu wel zo slim?
Niet dat hij zo goed is, maar toch, blijft weinig te kiezen over voorin zo.
Of ze gaan het naast El Ghazi met de jonkies Bakayoko, Fofana en Saibari proberen de rest van het seizoen. Of dat slim is, is een tweede.Hoe ik het zie is dat ze Vertessen nu hebben ingeruild voor die Fabio Silva. Dus heel veel is er niet veranderd. Echter hebben ze nog steeds niks gehaald ter vervanging van de 2 vertrokken vleugelspelers. Fabio Silva is namelijk ook geen vleugelspeler. Vraag mij echt af wat het idee was achter het vertrek van Gakpo. Je haalt toch niet het geld binnen, om vervolgens geen idee te hebben hoe je die doelpunten gaat opvangen en dus je seizoen weg te gooien?
Dat is slim van ze.PSV is aan het doorselecteren en al het overbodige aan het verkopen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk