Het PSV transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Schijnbaar gaat PSV nu achter voormalig Ajax target Sulemana aan van Rennes. Gil van Tottenham Hotspurs als alternatief. Beide transfers die makkelijk kunnen mislukken waardoor je dan weer door moet schakelen. Ik benieuwd in welke categorie PSV gaat belanden.
 

Magikan

Well-known member
Voor de rechtsbackpositie is Milan van Ewijk in beeld, maar er is concurrentie van Wolverhampton Wanderers, Fulham en Sporting Portugal.

Wellicht kan hij de Dumfries-route volgen ;)
 
Laatst bewerkt:

stc

Well-known member
Ik ga er eigenlijk vanuit dat er niemand meer bij komt. Dan kan het altijd nog meevallen

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja, dat zeker. Maar opvallend dat dus zowel Ajax als PSV iemand huurt (en die ze eigenlijk hadden willen kopen, maar dat huur werd omdat of de RVC dwars lag of de andere club niet mee wilde werken aan verkoop) en dan na 4 maanden alweer terugdoen. Lekker gescout denk ik dan
Je vergeet erbij te vertellen dat PSV wel het salaris van Hoever doorbetaalt tot het einde van het seizoen, tenzij er nog een club komt die zo gek is om een deel van de kosten over te nemen.
 

stc

Well-known member
Yorbe Vertessen gaat op huurbasis naar Union Saint Gilloise.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
En oppegard dus ook weg, gaat naar go ahead wordt zojuist door hake bevestigd…

We houden niemand over….
 

Pascallovic

Well-known member
Weer een vertrekkende aanvaller; is dat nu wel zo slim?
Niet dat hij zo goed is, maar toch, blijft weinig te kiezen over voorin zo.
Hoe ik het zie is dat ze Vertessen nu hebben ingeruild voor die Fabio Silva. Dus heel veel is er niet veranderd. Echter hebben ze nog steeds niks gehaald ter vervanging van de 2 vertrokken vleugelspelers. Fabio Silva is namelijk ook geen vleugelspeler. Vraag mij echt af wat het idee was achter het vertrek van Gakpo. Je haalt toch niet het geld binnen, om vervolgens geen idee te hebben hoe je die doelpunten gaat opvangen en dus je seizoen weg te gooien?
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JFK

Well-known member
El Ghazi voor Gakpo en voor Madueke hoefde je niemand te halen want die lag constant in het ziekenhuis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Batigoal

Well-known member
Hoe ik het zie is dat ze Vertessen nu hebben ingeruild voor die Fabio Silva. Dus heel veel is er niet veranderd. Echter hebben ze nog steeds niks gehaald ter vervanging van de 2 vertrokken vleugelspelers. Fabio Silva is namelijk ook geen vleugelspeler. Vraag mij echt af wat het idee was achter het vertrek van Gakpo. Je haalt toch niet het geld binnen, om vervolgens geen idee te hebben hoe je die doelpunten gaat opvangen en dus je seizoen weg te gooien?
Of ze gaan het naast El Ghazi met de jonkies Bakayoko, Fofana en Saibari proberen de rest van het seizoen. Of dat slim is, is een tweede.
 

stc

Well-known member
PSV is aan het doorselecteren en al het overbodige aan het verkopen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Bovenaan