Het PSV transfertopic

JMD

Well-known member
Volgens L'equipe....
Jep, wat ook zou betekenen dat dit waar is. Want 1) zij zijn een hele goede sportkrant (imo de beste ter wereld) en 2) zij zitten als Parijse krant heeeel dicht op PSG (en hebben ook hele goede lijntjes daar lopen)

Maar mijn hemel, wat heb je in hemelsnaam als PSG te zoeken bij Bakayoko? Bij Madueke kon ik het nog een beetje begrijpen, die heeft regelmatig in PSV 1 gespeeld en vooral door zijn blessures nog geen echte doorbraak gehad. Maar Bakayoko heeftz elden in PSV1 gespeeld.
 

stc

Well-known member
Bakayoko is net als Vertessen een draver die nog niets toevoegd aan PSV 1

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Batigoal

Well-known member
Jep, wat ook zou betekenen dat dit waar is. Want 1) zij zijn een hele goede sportkrant (imo de beste ter wereld) en 2) zij zitten als Parijse krant heeeel dicht op PSG (en hebben ook hele goede lijntjes daar lopen)

Maar mijn hemel, wat heb je in hemelsnaam als PSG te zoeken bij Bakayoko? Bij Madueke kon ik het nog een beetje begrijpen, die heeft regelmatig in PSV 1 gespeeld en vooral door zijn blessures nog geen echte doorbraak gehad. Maar Bakayoko heeftz elden in PSV1 gespeeld.
Enige wat ik me kan bedenken als toekomstige belegging. Neem aan dat PSG erop gokt dat ze in de toekomst wat winst op hem pakken.
 

Susaa

Well-known member
Bij PSV maken ze zich niet druk om Bakayoko

De volgende parel uit de jeugdopleiding staat alweer klaar in de vorm van Isaac Babadi.
Ik ken die jongen en met name zijn moeder uit het Nijmeegse, erg gaaf dat hij nu aan de deur gaat kloppen.
Hij lijkt me mentaal stabiel genoeg om te slagen.
 

JMD

Well-known member
PSG wilde dus 8 miljoen betalen aan PSV (plus 7 miljoen aan evt bonussen) voor Bakayoko.
De wereld is gek geworden.
 

JMD

Well-known member
Gelet op het creatieve scoutingswerk van Vitesse zullen Locadia, Arias en Willems wel snel volgen dan. Ze zijn wel net te laat voor Jeffrey Bruma.
Cocu is wel zo slim om Brenet niet te halen. Cocu heeft dus goed door waar de minpunten lagen van zijn PSV...
 
Bovenaan