gevegt
Well-known member
Inderdaad, goed dat PSV er niet op in gaat.PSG wilde dus 8 miljoen betalen aan PSV (plus 7 miljoen aan evt bonussen) voor Bakayoko.
De wereld is gek geworden.
Inderdaad, goed dat PSV er niet op in gaat.PSG wilde dus 8 miljoen betalen aan PSV (plus 7 miljoen aan evt bonussen) voor Bakayoko.
Van Ginkel gaat naw naar Vitesse...
Belachelijk, veels te weinig.PSG wilde dus 8 miljoen betalen aan PSV (plus 7 miljoen aan evt bonussen) voor Bakayoko.
PSV heeft dus ook nee gezegd...Belachelijk, veels te weinig.
Ja, best wel. Volgens mij komt die jongen tekort voor de top. Jij?FC Groningen-spits Ricardo Pepi staat in de belangstelling bij PSV. Dat meldt Voetbal International.
Blij mee?
In de Eredivisie kan hij gewoon mee, dus hij zal zijn doelpuntjes wel pakken tegen Feyenoord en Ajax.Ja, best wel. Volgens mij komt die jongen tekort voor de top. Jij?
Kokki staat ook in de belangstelling....FC Groningen-spits Ricardo Pepi staat in de belangstelling bij PSV. Dat meldt Voetbal International.
Blij mee?
Wie neemt er een eitje?Kokki staat ook in de belangstelling....
De carrousel is nog niet aan het draaien.Ik ga er eigenlijk vanuit dat er toch wel 6-10 spelers uit de A selectie PSV gaan verlaten. Tegenover staat alleen de terugkeer van Sambo. Hopelijk heeft de scouting onder leiding van Vennegoor en td Stewart al veel lijsten klaar zodat ze na het seizoen meteen kunnen schakelen.