Voor iemand die redelijk veel premier league kijkt schat je die competitie volgens mij slecht in.In principe kan Gakpo echt wel beter dan Southampton, maar heeft het te weinig laten zien in grote duels.
Zal best, maar ik denk dat ie in de fysieke PL op de bank komt te zitten, sta je stil in je ontwikkeling. Zou ik ergens anders heen gaan.Ik denk dat Gakpo juist beter wel kan vertrekken. Die gaat in de Eredivisie niet zo veel meer bijleren. Dat ie het tegen Excelsior, Emmen, Vitesse kan geloof ik wel. Kan ie het wekelijks tegen Everton, Fulham, West Ham, etc.? Ik denk niet dat als hij nog een jaar Eredivisie speelt dat hij veel bijleert dat het dan volgend seizoen beter zou gaan op een hogere weerstand. Want hij leert nu niet iedere week tot het gaatje te gaan. Dat is namelijk niet nodig.
Maar dan moet je juist niet gaan naar Southampton waar ze al jaren gokken op vooral fysiek sterke jongens en dravers met een grote tank. Dan weet je zeker dat je niet uit de verf komt als Gakpo zijnde. Kun je beter je stats opkrikken in de Eredivisie en Europa League en hopen dat volgend jaar een interessantere optie langskomt, desnoods in een andere competitie dan de Engelse.Ik denk dat Gakpo juist beter wel kan vertrekken. Die gaat in de Eredivisie niet zo veel meer bijleren. Dat ie het tegen Excelsior, Emmen, Vitesse kan geloof ik wel. Kan ie het wekelijks tegen Everton, Fulham, West Ham, etc.? Ik denk niet dat als hij nog een jaar Eredivisie speelt dat hij veel bijleert dat het dan volgend seizoen beter zou gaan op een hogere weerstand. Want hij leert nu niet iedere week tot het gaatje te gaan. Dat is namelijk niet nodig.
Zou ik ook vanuit Gakpo niet netjes vinden. Van een jeugdspeler geboren en getogen in Eindhoven verwacht ik niet dat hij vertrekt terwijl de club geen vervanging meer kan aantrekken.Ik begrijp dat PSV niet uitsluit Gakpo op 1 september te verkopen en geen vervanger te hebben. Dat zou wel heel erg pijnlijk zijn.
Zou ik ook vanuit Gakpo niet netjes vinden. Van een jeugdspeler geboren en getogen in Eindhoven verwacht ik niet dat hij vertrekt terwijl de club geen vervanging meer kan aantrekken.
Het is ook lekker stom van de KNVB dat ze niet op tijd geregeld hebben dat onze transferperiode sluit op dezelfde tijd als die in de grotere competities. Daardoor ga je gewoon een aantal vervelende situaties krijgen waarin clubs op 1 september nog een speler kwijtraken zonder dat daarvoor een vervanger gehaald wordt.
Kan zijn dat ze gokken dat Savio Gakpo vervangt of Bakayoko doorbreekt.Ik begrijp dat PSV niet uitsluit Gakpo op 1 september te verkopen en geen vervanger te hebben. Dat zou wel heel erg pijnlijk zijn.
Calvin Stengs wordt vanmiddag gekeurd bij Antwerp. Mijn gevoel is dat PSV daar goed mee wegkomt. Jammer!
Jahanbaks.Ja, dat is wel balen! Ik zag iemand de naam van Kerk droppen. Dat lijkt mij ook een erg geschikte speler. Misschien dat jij ook nog iemand weet om John de Jong een beetje uit de brand te helpen.