Het PSV transfertopic

stc

Well-known member
Jarrad Branthwaite is de volgende aanwinst voor PSV. De verdediger wordt gehuurd van Everton. Van de 8 aanwinsten zijn er 3 gehuurd, 3 transfervrij aangetrokken en 2 aangekocht (6 a 7 miljoen).
 

Batigoal

Well-known member
Jesper Karlsson staat op het lijstje van PSV mocht Gakpo vertrekken. De Zweed moet zo'n 15 miljoen euro kosten.
 

JMD

Well-known member
Jesper Karlsson staat op het lijstje van PSV mocht Gakpo vertrekken. De Zweed moet zo'n 15 miljoen euro kosten.
Ja, las ik ook ergens. Maar in datzelfde bericht las ik ook dat AZ niet mee schijnt te willen werken aan een overstap.
 

JMD

Well-known member
Santiago Arias is overigens transfervrij en zou heel graag naar PSV willen, maar PSV schijnt voorlopig zelf de deur dicht te houden.
 

JMD

Well-known member
PSV zou denken aan Anwar El Ghazi om de aanval te versterken (los van vertrek Gakpo).
Mijn hemel... Geef dan de schaal direct maar aan onze Amsterdamse vrienden.
 

stc

Well-known member
Volgens mij moet PSV eigenlijk ook zijn aandacht besteden aan het versterken van de verdediging. Want er wordt daar teveel geblunderd achterin.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt Southampton te worden en eerder 35/40 miljoen. Klinkt een stuk realistischer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Welnee, waarom zou Gakpo dat willen?

Omdat hij niet ala Memphis, Klaassen en Maradonny op de bank wil zitten.

Wat heeft Gakpo nou precies bewezen om hoger in te stappen? Bij het Nederlands elftal toch ook niet echt grote indruk gemaakt, nu Europees ook niet echt. Ik zie niet helemaal in waarom Gakpo per se hoger moet instappen dan een Sinisterra.
 
Bovenaan