Nou, die zag ik niet aankomen. Vond hem uiteindelijk voor Feyenoord wat tekortkomen, dus ook bij PSV geen geweldige aanwinst.
Klopt. Denk dat je PSV momenteel de grootste winnaar van de transfermarkt kan noemen. Maar het is idd nog lang geen 31 augustusDat is niet te hopen voor jullie, op dit moment schat ik jullie selectie (OP DIT MOMENT) het sterkste in maar het is afwachten wat er verder gebeurt, ook bij ons.
Jep, Zahavi was ook top qua salaris. Dus 2 grootverdieners eruit, 2 erin. Wijnaldum lijkt me niet te komen, die kan zo bv bij Liverpool weer terecht... (maar ik zie hem graag komen hoor, laat dat duidelijk zijn)Edit, volgens transfermarkt hebben jullie gewoon nog een positief transferresultaat. Naast Götze ben je Zahavi ook kwijt dat was meen ik ook een grootverdiener dus per saldo zul je qua salarissen niet zo veel hoger zitten. Ik weet alleen niet in hoeverre jullie een tekort hadden dat - net zoals bij ons - nog weggewerkt moet worden.
Klopt. Maar daar heeft PSV wel van geleerd, en Gerbrands heeft er wel voor gezorgd dat de minbalans inmiddels een flinke plus is. Verder is alleen EL begroot, geen CL meer. Dus dat scheelt wel, want PSV is al zeker van EL-deelname dit seizoenDan is het mijn onderbuikgevoel, aangezien win dat een keer hebben meegemaakt.
2 spelers die vaak in de laatste minuten scoren. Kom maar op... (alleen niet goed voor mijn hart)Luuk en Guus. Dat word voetballend een feest.
Guus Til, Luuk de Jong, een talent waarvan je maar moet afwachten wat dat wordt en een andere keeper, ik ben hier niet heel erg van onder de indruk. Zo bijzonder is dat toch allemaal niet?Klopt. Denk dat je PSV momenteel de grootste winnaar van de transfermarkt kan noemen. Maar het is idd nog lang geen 31 augustus
Hoever ook nog. En ik neem aan dat je Simons bedoelt met dat talent? Of die Braziliaan?Guus Til, Luuk de Jong, een talent waarvan je maar moet afwachten wat dat wordt en een andere keeper, ik ben hier niet heel erg van onder de indruk. Zo bijzonder is dat toch allemaal niet?