Het PSV transfertopic

Batigoal

Well-known member
Nou, die zag ik niet aankomen. Vond hem uiteindelijk voor Feyenoord wat tekortkomen, dus ook bij PSV geen geweldige aanwinst.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou, die zag ik niet aankomen. Vond hem uiteindelijk voor Feyenoord wat tekortkomen, dus ook bij PSV geen geweldige aanwinst.

Wel belangrijk in het afjagen, maar die viel voetballend wel redelijk door de mand de tweede seizoenhelft. Voor de breedte op zich prima voor PSV.
 

stc

Well-known member
Ik weet niet of Til de juiste spelers is voor PSV. Lijkt mij als hij tekent dat hij voor de bank/tribune wordt gehaald.
 

Mario

Well-known member
We hebben hem gehaald om JFK te pesten 👍

En er dan gewoon 15 inschieten komend seizoen 😄
 

JMD

Well-known member
Volgens mij zijn de meeste spelers transfervrij gekomen. 3 miljoen is er voor De Jong betaald.
En ja, ongetwijfeld gaat hij en Benitez in de hoogste salarisschaal komen, maar met Götze zijn we daar ook iemand uit kwijtgeraakt.
Dus denk dat het wel meevalt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat is niet te hopen voor jullie, op dit moment schat ik jullie selectie (OP DIT MOMENT) het sterkste in maar het is afwachten wat er verder gebeurt, ook bij ons.

Edit, volgens transfermarkt hebben jullie gewoon nog een positief transferresultaat. Naast Götze ben je Zahavi ook kwijt dat was meen ik ook een grootverdiener dus per saldo zul je qua salarissen niet zo veel hoger zitten. Ik weet alleen niet in hoeverre jullie een tekort hadden dat - net zoals bij ons - nog weggewerkt moet worden.
 

JMD

Well-known member
Dat is niet te hopen voor jullie, op dit moment schat ik jullie selectie (OP DIT MOMENT) het sterkste in maar het is afwachten wat er verder gebeurt, ook bij ons.
Klopt. Denk dat je PSV momenteel de grootste winnaar van de transfermarkt kan noemen. Maar het is idd nog lang geen 31 augustus

Edit, volgens transfermarkt hebben jullie gewoon nog een positief transferresultaat. Naast Götze ben je Zahavi ook kwijt dat was meen ik ook een grootverdiener dus per saldo zul je qua salarissen niet zo veel hoger zitten. Ik weet alleen niet in hoeverre jullie een tekort hadden dat - net zoals bij ons - nog weggewerkt moet worden.
Jep, Zahavi was ook top qua salaris. Dus 2 grootverdieners eruit, 2 erin. Wijnaldum lijkt me niet te komen, die kan zo bv bij Liverpool weer terecht... (maar ik zie hem graag komen hoor, laat dat duidelijk zijn)

Ik denk verder dat elke club in NL gaatjes moet dichten met transfers. Het is bij Ajax alleen wel extreem veel wat moet gebeuren, zoals al een aantal keer in de VI heeft gestaan. PSV heeft (sinds het debacle van 2012 enz) flink wat meer ruimte genomen in de begroting, en zit niet meer zo op de rand, dus is het bij ons minder een noodzaak op dit moment. Gakpo hoeft iig om die reden niet verkocht te worden, als die gaat is het omdat hij weg wil.
 

JMD

Well-known member
Dan is het mijn onderbuikgevoel, aangezien win dat een keer hebben meegemaakt.
Klopt. Maar daar heeft PSV wel van geleerd, en Gerbrands heeft er wel voor gezorgd dat de minbalans inmiddels een flinke plus is. Verder is alleen EL begroot, geen CL meer. Dus dat scheelt wel, want PSV is al zeker van EL-deelname dit seizoen
 

Abubakari

Well-known member
Klopt. Denk dat je PSV momenteel de grootste winnaar van de transfermarkt kan noemen. Maar het is idd nog lang geen 31 augustus
Guus Til, Luuk de Jong, een talent waarvan je maar moet afwachten wat dat wordt en een andere keeper, ik ben hier niet heel erg van onder de indruk. Zo bijzonder is dat toch allemaal niet?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Guus Til, Luuk de Jong, een talent waarvan je maar moet afwachten wat dat wordt en een andere keeper, ik ben hier niet heel erg van onder de indruk. Zo bijzonder is dat toch allemaal niet?
Hoever ook nog. En ik neem aan dat je Simons bedoelt met dat talent? Of die Braziliaan?
 

Abubakari

Well-known member
Hoever en Simons en “die Braziliaan”, wat hebben die al bewezen dat je PSV de grote winnaar kunt noemen? Want zoals gezegd, van Luuk de Jong en Guus Til ben ik niet erg onder de indruk.

Was vorig jaar toch ook zo, die Ramalho dat was echt een geweldenaar. Bleek een vrij modale verdediger. En zo worden die aankopen wel vaker enorm omhoog geschreven. Moet het eerst allemaal nog maar eens zien.
 

Abubakari

Well-known member
PSV maakt transfer van Til rond en betaalt Spartak Moskou via bankrekeningen buiten Rusland.

Beetje de oorlog in Oekraine financieren, niet echt chique van PSV.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan