Het PSV transfertopic

Batigoal

Well-known member
Xavi Simons was vooral een kindster/internetsensatie op jonge leeftijd, dat hebben ze handig uitgevent. Daarom ben ik altijd een beetje sceptisch bij hem, maar blijkbaar kan hij wel degelijk goed voetballen en op zijn leeftijd heeft hij nog alle tijd om te groeien. Nu speelt hij voor het eerst bij een club waar hij een reële kans heeft op regelmatige minuten. Kan zomaar zijn dat PSV hier een gouden greep mee heeft.

Nu nog even het social media-team flink aan het werk zetten de komende maanden en je hengelt zo een hoop buitenlandse jonge fans binnen.
 
Laatst bewerkt:

Wigboldus

Well-known member
Ik ben erg benieuwd naar hem. Hij zal nu best wel druk voelen nu hij in Nederland voetbalt. Ik zie in hem niet direct als een dragende speler.
 

Mario

Well-known member
Savio schijnt dan toch volgende week naar Eindhoven af te reizen, met een tussenstop in Troyes of Manchester. Geen idee eigenlijk. Maar goed, het nieuwe Braziliaanse wonderkind is onderweg.
 

JMD

Well-known member
Luuk de Jong schijnt morgen bij PSV verwacht te worden. Dat zou wel een hele mooie zijn.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Savio schijnt dan toch volgende week naar Eindhoven af te reizen, met een tussenstop in Troyes of Manchester. Geen idee eigenlijk. Maar goed, het nieuwe Braziliaanse wonderkind is onderweg.

Wat een schijtconstructies met die City group. Zou verboden moeten worden
 

JMD

Well-known member
Vind je, ja? Hele dure speler, zonder restwaarde.
Jep. Garantie voor goals.
Als die je de CL inkopt heb je de transfersom direct al terugverdiend...

En ja, je moet kijken naar restwaardes, maar je kan best 1 of 2 spelers hebben die geen restwaarde hebben. Ervaring is ook een ding.

Overigens doet me dat gepraat over restwaardes altijd denken aan een opmerking van Youp van 't Hek in een show van hem:
'ik zei tegen mijn broer welke nieuwe auto ik ging kopen. Ik noemde het merk en hij zei: "ja, doen, hoge inruilwaarde". Ik zei toen: "ik ga er niet in ruilen ik ga er in rijden. " '
 

Maasveld

Well-known member
Jep. Garantie voor goals.
Als die je de CL inkopt heb je de transfersom direct al terugverdiend...

En ja, je moet kijken naar restwaardes, maar je kan best 1 of 2 spelers hebben die geen restwaarde hebben. Ervaring is ook een ding.

Overigens doet me dat gepraat over restwaardes altijd denken aan een opmerking van Youp van 't Hek in een show van hem:
'ik zei tegen mijn broer welke nieuwe auto ik ging kopen. Ik noemde het merk en hij zei: "ja, doen, hoge inruilwaarde". Ik zei toen: "ik ga er niet in ruilen ik ga er in rijden. " '
Goeie vergelijking inderdaad.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jep. Garantie voor goals.
Als die je de CL inkopt heb je de transfersom direct al terugverdiend...

En ja, je moet kijken naar restwaardes, maar je kan best 1 of 2 spelers hebben die geen restwaarde hebben. Ervaring is ook een ding.

Overigens doet me dat gepraat over restwaardes altijd denken aan een opmerking van Youp van 't Hek in een show van hem:
'ik zei tegen mijn broer welke nieuwe auto ik ging kopen. Ik noemde het merk en hij zei: "ja, doen, hoge inruilwaarde". Ik zei toen: "ik ga er niet in ruilen ik ga er in rijden. " '
Nou, garantie op goals.. Dat zouden Zahavi en Vinicius ook zijn. Luuk de Jong maakte er sinds zijn vertrek bij PSV 26 in 122 officiële wedstrijden. Ik verbaas me erover dat men er bij PSV massaal vanuit gaat dat deze terugkeer sowieso een groot succes gaat worden. Het valt natuurlijk ook helemaal niet uit te sluiten, maar je haalt niet één of andere Messias binnen.
 

Mario

Well-known member
Nou, garantie op goals.. Dat zouden Zahavi en Vinicius ook zijn. Luuk de Jong maakte er sinds zijn vertrek bij PSV 26 in 122 officiële wedstrijden. Ik verbaas me erover dat men er bij PSV massaal vanuit gaat dat deze terugkeer sowieso een groot succes gaat worden. Het valt natuurlijk ook helemaal niet uit te sluiten, maar je haalt niet één of andere Messias binnen.
Tuurlijk wel, Lukinho en Savio in de spits 👍

Ja duur, ja weinig restwaarde, maar soms moet je die gok gewoon nemen. Hopelijk betaald het zich uit. In de Eredivisie zal hij ze ook makkelijker maken dan in Spanje.
 

JMD

Well-known member
PSV betaalt 3 miljoen euro aan Sevilla...

Dan is het maar weinig restwaarde, als we daar alleen maar naar kijken kan je ook wat zeggen van eerdere transfers als Cocu, Kuijt, Blind, Klaassen, Guardado, enz.. Terwijl je hebt echt van dat soort ervaren krachten nodig om ver te komen in Europa, in de competitie enz.
 

Maasveld

Well-known member
Nou, garantie op goals.. Dat zouden Zahavi en Vinicius ook zijn. Luuk de Jong maakte er sinds zijn vertrek bij PSV 26 in 122 officiële wedstrijden. Ik verbaas me erover dat men er bij PSV massaal vanuit gaat dat deze terugkeer sowieso een groot succes gaat worden. Het valt natuurlijk ook helemaal niet uit te sluiten, maar je haalt niet één of andere Messias binnen.
Of Luuk de Jong al dan niet een succes wordt ligt voor 80% bij de (kwaliteit van de) aanvoer vanaf de zijkant.
 

Mario

Well-known member
PSV betaalt 3 miljoen euro aan Sevilla...

Dan is het maar weinig restwaarde, als we daar alleen maar naar kijken kan je ook wat zeggen van eerdere transfers als Cocu, Kuijt, Blind, Klaassen, Guardado, enz.. Terwijl je hebt echt van dat soort ervaren krachten nodig om ver te komen in Europa, in de competitie enz.


Ik denk ook niet dat de Jong hierna nog een grote transfer zal maken.
 

Abubakari

Well-known member
Nou, garantie op goals.. Dat zouden Zahavi en Vinicius ook zijn. Luuk de Jong maakte er sinds zijn vertrek bij PSV 26 in 122 officiële wedstrijden. Ik verbaas me erover dat men er bij PSV massaal vanuit gaat dat deze terugkeer sowieso een groot succes gaat worden. Het valt natuurlijk ook helemaal niet uit te sluiten, maar je haalt niet één of andere Messias binnen.
Zal in de eredivisie bij PSV zijn goals wel meepikken, maar in de CL cq of hij PSV wel de groepsfase in krijgt moet ik nog maar zien. Zo’n grootse spits is het nou ook weer niet.
 

stc

Well-known member
Met de Jong kan je echt niet gaan counteren. Is daar veel te traag voor. Enige voordeel is zijn ervaring. Voor de rest zie ik geen voordelen van deze transfer. Misschien heb ik het mis (hopelijk).

Ik heb meer vertrouwen in de nieuwe keeper Benitez.
 

gevegt

Well-known member
Nou, garantie op goals.. Dat zouden Zahavi en Vinicius ook zijn. Luuk de Jong maakte er sinds zijn vertrek bij PSV 26 in 122 officiële wedstrijden. Ik verbaas me erover dat men er bij PSV massaal vanuit gaat dat deze terugkeer sowieso een groot succes gaat worden. Het valt natuurlijk ook helemaal niet uit te sluiten, maar je haalt niet één of andere Messias binnen.
Dom gelul.
We hebben nu de beste trainer van de hele wereld en nu ook de beste spits.
PSV kampioenen!!!
 
Bovenaan