Het grote tv's, tv-accessoires en kabelboeren-topic

zwammy

Well-known member
Wij hebben er 1, die hoef je alleen maar in het stopcontact te stoppen. Hebben wij ook bij de mediamarkt gehaald, kan straks wel kijken hoe die heet.
 

Nik

Member
Graag ! Heb er ooit in een ander huis 1 gekocht maar toen kwam ik er zelf met geen mogelijkheid uit. Nu zegt dat in mijn geval niet zo heel veel, maar toch.
 

zwammy

Well-known member
Graag ! Heb er ooit in een ander huis 1 gekocht maar toen kwam ik er zelf met geen mogelijkheid uit. Nu zegt dat in mijn geval niet zo heel veel, maar toch.

Vergeten :eek: maak er vanavond wel een foto van en zet hem op de Brentford app :duim:
 

zwammy

Well-known member
Ik heb een netgear Nik, bij de Mediamarkt gehaald, 3 tientjes, nergens meer last van.
 

Abubakari

Well-known member
Hmmm, interessant..... Er valt dus weer wat te onderhandelen? Binnenkort maar weer eens bellen.
Ben al jaaaren tevreden klant, zal nooit overstappen maar Ziggo (toverwoord normaal) heeft nu die actie, toch?

Ik heb net weer mijn jaarlijkse telefoontje gedaan. Er valt nog steeds wel wat te regelen hoor. Ik zei dat we bij Ziggo zes maanden voor 29,95 p/m konden krijgen en dat we serieus overwogen om over te stappen omdat dat natuurlijk wel heel veel scheelt.
Nou, "ze was blij dat ik belde".

Nu weer zes maanden KPN premium + gratis HBO voor 35 euro p/m inclusief gratis bellen wat normaal 10 euro per maand is.
Maar bij Ziggo heb je een gratis sportzender, heb je op dat gebied misschien nog wat aan te bieden?
Kreeg ik ook nog 3 maanden Eredivisie Live + Fox Internationaal gratis (dat is wel eens langer geweest dan 3 maanden, maar vooruit, van die 6 maanden korting kan ik dan nog wel een tijdje FOX Eredivisie betalen).

Ik ben je nog steeds dankbaar voor de tip om elk jaar even een telefoontje te doen naar KPN.:duim:
 

Jozsef

New member
Goed bezig, haha! :duim:
Die drie maanden is denk ik 't maximum geworden. Jaarabbo's geven ze niet meer weg sinds Eredivisie Live overging in Fox.
KPN Premium zegt me niets, heeft zeker te maken met mobiel bellen? HBO hoef ik niet dus binnenkort maar eens kijken wat we eruit kunnen trekken.
 

Jozsef

New member
BAM! :rumcolaa:

6 maanden actiekorting, 6 maanden FOX. Kostte me wel een half uur maar dan heb je ook wat.
Tip: Ga direct naar afdeling opzeggingen en zeg je abonnement op. Ziggo, bla bla etc. Dan kan er veel.
 
Laatst bewerkt:

Janssen

Well-known member
Ook maar eens gebeld. 3 maanden Fox Eredivisie + Fox Internationaal gratis en in totaal 6 maanden korting op m'n abo + snelheidsverhoging want ik zat nog niet op de max op mijn adres en dat moet natuurlijk wel met mijn downloadgedrag :duim:
 

Jozsef

New member
Dat aanbod kreeg ik ook. :duim: Toen heb ik Fox Internationaal ingeruild voor 3 extra maanden Fox Eredivisie. Ik kijk toch alleen maar Feyenoord.

KPN rules! Wie is de volgende hier die gaat bellen, haha?
 

Abubakari

Well-known member
HSV dat wint, das inderdaad wel iets bijzonders.

Ik zag pas net toen ik wilde teleteksten dat de interactieve tv het niet doet. Als ie het morgen maar weer doet tegen de tijd dat Ajax-Cambuur begint.
 
Bovenaan