Hmmm, interessant..... Er valt dus weer wat te onderhandelen? Binnenkort maar weer eens bellen.
Ben al jaaaren tevreden klant, zal nooit overstappen maar Ziggo (toverwoord normaal) heeft nu die actie, toch?
Was ook vraag via reactiemail met het toverwoord haha! Dezelfde avond terug gebeld en toen kon er toch aardig wat meer; ik ben bij internet bij UPC terecht gekomen vanwege een aanbieding voor ? 10 internet en bellen wat een lokkertje was natuurlijk.
Nu is het Ziggo geworden en hebben ze aanbiedingen voor nieuwe klanten dus ik wou even kijken wat ze extra kunnen doen voor reeds bestaande klanten dus ik had het aardig scherp aangezet en met succes!
Nieuwe abo gaat per 1 september in op mijn verzoek, F1 Belgi? is op de Beeb en daarna heb ik de rest van het seizoen gratis de F1 tot het eind en wordt dat daarna automatisch gestopt en kan ik weer beginnen met het nieuwe seizoen (of de andere sporten en voetbalcompetities moeten me heel goed bevallen).
Ik moet wel even toevoegen dat ik dit ook probeerde toen UPC nog UPC was en toen kreeg ik gewoon een dikke vinger want dat was puur een aanbieding voor internet die bij wijzigingen zou stoppen.