Het grote tv's, tv-accessoires en kabelboeren-topic

Shayman

New member
Hmmm, interessant..... Er valt dus weer wat te onderhandelen? Binnenkort maar weer eens bellen.
Ben al jaaaren tevreden klant, zal nooit overstappen maar Ziggo (toverwoord normaal) heeft nu die actie, toch?
Was ook vraag via reactiemail met het toverwoord haha! Dezelfde avond terug gebeld en toen kon er toch aardig wat meer; ik ben bij internet bij UPC terecht gekomen vanwege een aanbieding voor ? 10 internet en bellen wat een lokkertje was natuurlijk.

Nu is het Ziggo geworden en hebben ze aanbiedingen voor nieuwe klanten dus ik wou even kijken wat ze extra kunnen doen voor reeds bestaande klanten dus ik had het aardig scherp aangezet en met succes!

Nieuwe abo gaat per 1 september in op mijn verzoek, F1 Belgi? is op de Beeb en daarna heb ik de rest van het seizoen gratis de F1 tot het eind en wordt dat daarna automatisch gestopt en kan ik weer beginnen met het nieuwe seizoen (of de andere sporten en voetbalcompetities moeten me heel goed bevallen).

Ik moet wel even toevoegen dat ik dit ook probeerde toen UPC nog UPC was en toen kreeg ik gewoon een dikke vinger want dat was puur een aanbieding voor internet die bij wijzigingen zou stoppen.
 

Jozsef

New member
Goed bezig man! Ik ga mijn taktiek zorgvuldig voorbereiden en binnenkort weer eens een poging wagen. :rumcolaa:
 

Shayman

New member
Goed bezig man! Ik ga mijn taktiek zorgvuldig voorbereiden en binnenkort weer eens een poging wagen. :rumcolaa:

Lol nou volgens mij moet je soms ook mazzeltje hebben want die lullo die ik toen aan de lijn had bij UPC interesseerde het allemaal weinig en deze dame begreep mij wel en begon zelf over 3 maanden gratis proberen als extraatje om me over de streep te trekken. En zelf is het altijd een spel om te wiebelen tussen slijmen en affikken.

Heel spijtig dat ik stadsverwarming heb want ik had daar graag ook eens wat tientjes gehaald.
 

Jozsef

New member
Ha, ik zit nu bij NUON. Vorig jaar Greenchoice en volgend jaar weer een ander. Scheelt geen paar tientjes maar paar honderd euro. Per jaar!
 

Joost

Well-known member
Ha, ik zit nu bij NUON. Vorig jaar Greenchoice en volgend jaar weer een ander. Scheelt geen paar tientjes maar paar honderd euro. Per jaar!

Ik ben vijf minuten geleden overgestapt van Energiedirect.nl naar Nuon.

En volgend jaar inderdaad weer naar een ander. Bij Energiedirect blijven was voor ons bijna 500 euro duurder.
 

SanMark.

Well-known member
Vanaf september zit ik bij Budget energie o.i.d.

Dat was de beste aanbieding volgens 'sloop de crisis'.
 

SanMark.

Well-known member
Toevallig de afgelopen twee jaar bij NUON gezeten maar meestal ga ik elk jaar wel over na een nieuwe aanbieder.
 

inhethoekje

Active member
Toevallig de afgelopen twee jaar bij NUON gezeten maar meestal ga ik elk jaar wel over na een nieuwe aanbieder.


Eind van dit jaar stap ik ook weer voor 1 jaar over naar Essent, dan komen ze weer met een cadeaubon van 225 euro waar ik bij de Mediamarkt weer iets leuks voor kan uitzoeken voor mijn petekind.
Bij Essent moet je dan wel 2 jaar blijven maar dat maakt niks uit, de maandelijkse lasten blijven hetzelfde, daarna weer terug naar NUON, die werken wel met 1 jarige contracten omdat ze geen acties hebben waar je verplicht bent om 2 jaar te bijven.
 

SanMark.

Well-known member
Eind van dit jaar stap ik ook weer voor 1 jaar over naar Essent, dan komen ze weer met een cadeaubon van 225 euro waar ik bij de Mediamarkt weer iets leuks voor kan uitzoeken voor mijn petekind.
Bij Essent moet je dan wel 2 jaar blijven maar dat maakt niks uit, de maandelijkse lasten blijven hetzelfde, daarna weer terug naar NUON, die werken wel met 1 jarige contracten omdat ze geen acties hebben waar je verplicht bent om 2 jaar te bijven.

NUON komt nu ook met korting als je klant blijft. Het eerste jaar krijg je 10% korting oplopend met 5% korting per jaar tot maximaal 25%.

Maar dit lijkt veel maar je krijgt de korting alleen op de elektriciteit en niet op het gas, netwerkkosten, belasting ect ect. Moet je voor de aardigheid eens kijken wat je netto electrakosten zijn. Dat is echt niet veel.
 

Eef de Kip

Well-known member
Eind van dit jaar stap ik ook weer voor 1 jaar over naar Essent, dan komen ze weer met een cadeaubon van 225 euro waar ik bij de Mediamarkt weer iets leuks voor kan uitzoeken voor mijn petekind.
Bij Essent moet je dan wel 2 jaar blijven maar dat maakt niks uit, de maandelijkse lasten blijven hetzelfde, daarna weer terug naar NUON, die werken wel met 1 jarige contracten omdat ze geen acties hebben waar je verplicht bent om 2 jaar te bijven.
Weet je zeker dat je tarieven exact hetzelfde zijn als die je bij Nuon had? Ze willen nog wel is lopen goochelen met vastrecht ed.
 

SanMark.

Well-known member
Nee netto, kan een paar euro meer zijn maar aan de 30 kom ik zeker niet.

Precies dat bedoel ik. Dus dan praat je als je 10% korting krijg je over een jaar maximaal 35 euro korting( hou ik het nog hoog aan)

Dan lijkt de korting veel in % maar valt het best wel mee.
 
Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member
Dat was ook bij Oxxio indertijd. Kreeg je een half jaar of 3 maanden gratis elektriciteit. Dat leek heel wat maar als je ging narekenen (wat ik dus nu pas sinds een paar jaar doe) en dan viel het allemaal reuze mee.

Moet wel zeggen dat het lastig is om precies boven water te krijgen wat je nou bij de ene meer of minder betaalt dan bij de andere. Regiotoeslagen, belastingen (in of ex BTW) vastrecht dat de ene wel heeft en de andere niet enzenz om nog maar niet te spreken hoe het zit met dubbel tarief wat ik heb. Let daar wel heel erg op met wassen draaien en de vaatwasser na 11 uur aan zetten enz. Ik heb het over vorig jaar is nagerekend en toen scheelde het me uiteindelijk maar 10 Euro met als ik een enkele meter had gehad.
 

Nik

Member
Kan iemand mij een wifi-versterker aanraden die zo simpel mogelijk te instaleren is, en goed werkt? Dus eigenlijk gewoon een Plug&Play.
 

Nik

Member
Thanks. Ik kan zo 1,2,3 alleen niet vinden hoe het ge?nstalleerd moet worden. Ik ben er 1 tegen gekomen waarbij je 'm alleen hoeft te connecten met de router. Daarvan waren de recensies alleen niet best, maar ik zoek eigenlijk iets wat op die manier ge?nstalleerd moet worden.
 
Bovenaan