Het grote tv's, tv-accessoires en kabelboeren-topic

fr-keff

Active member
Dit topic heeft zijn comeback nog niet gemaakt, tot nu dan. Val meteen met de deur in huis:

Voor in de woonkamer gaan wij later deze maand een nieuwe tv aanschaffen. Het budget dat hiervoor vrij is gemaakt ligt rond de ?400 zou ook iets hoger mogen uitvallen. Normaal koppelde ik de laptop via de HDMI aan de TV zodat ik een streampje aan kon zetten. Ik dacht met de aankoop van een smart-tv van dit gedoe elke keer af te zijn maar dit weekend hoorde ik dat een aantal smart-tv's geen streams kunnen afspelen.

Dus een smart-tv waarmee ik gewoon voetbal kan blijven kijken zonder de laptop nodig te hebben, is dat mogelijk? Of een andere tip is ook welkom natuurlijk!
 

fr-keff

Active member
Jij maakt daar ook gebruik van? Ik heb wel iets voorbij zien komen. Zal er eens meer over gaan lezen.
 

A345

New member
Jij maakt daar ook gebruik van? Ik heb wel iets voorbij zien komen. Zal er eens meer over gaan lezen.

Prima oplossing en spotgoedkoop. Ik weet niet hoe duur smart-tv's tegenwoordig zijn trouwens. Een eurootje of 600 toch wel?
 

Joost

Well-known member
Jij maakt daar ook gebruik van? Ik heb wel iets voorbij zien komen. Zal er eens meer over gaan lezen.

Ja wij hebben er ook een. Werkt perfect omdat je heel eenvoudig via je eigen wifi-netwerk van je laptop naar je TV kan streamen.
 

miklo

Member
Morgen word mijn nieuwe TV bezorgd. Kan niet wachten!! Heb uiteindelijk gekozen voor een Samsung 55 inch UHD curved TV. Krijg er van Samsung nog een gratis soundbar bij ook, die wilde ik al hebben dus daar bespaar ik mooi 600 euro mee. Wat ik wel vreemd vind is dat het een 3D tv is maar er geen brillen bij worden geleverd. Vrijdag meteen maar eens kijken hoe voetbal erop uitziet.
 

A345

New member
Morgen word mijn nieuwe TV bezorgd. Kan niet wachten!! Heb uiteindelijk gekozen voor een Samsung 55 inch UHD curved TV. Krijg er van Samsung nog een gratis soundbar bij ook, die wilde ik al hebben dus daar bespaar ik mooi 600 euro mee. Wat ik wel vreemd vind is dat het een 3D tv is maar er geen brillen bij worden geleverd. Vrijdag meteen maar eens kijken hoe voetbal erop uitziet.
Hoeveel heb je betaald? Wel een euro of 3.000 als ik de Samsung site zo bekijk? Ik zat ook te kijken voor m'n ouders, maar ik denk niet dat ze dat voor een tv over hebben.
 
Laatst bewerkt:

miklo

Member
Hoeveel heb je betaald? Wel een euro of 3.000 als ik de Samsung site zo bekijk?

2500 euro, ik had een mooie mazzel met een bonus van werk en met dat soort bonussen heb ik altijd zoiets dat je die aan iets uit moet geven wat je niet snel zou kopen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Mooi toch? Ik heb vorige week bij vrienden zo'n tv zien staan, persoonlijk zou ik er geen 2500 of meer voor willen uitgeven. Al was het maar omdat ik zelf amper tv meer kijk en als, dan voetbal/sport. Teriwjl zo'n tv meer bedoeld is voor films/HD gebeuren.
 

A345

New member
2500 euro, ik had een mooie mazzel met een bonus van werk en met dat soort bonussen heb ik altijd zoiets dat je die aan iets uit moet geven wat je niet snel zou kopen.
Moet je ook zeker doen! En die soundbar erbij is echt heel fijn. Ik ben zelf verslaafd aan goed geluid en omdat ik eigenlijk alleen maar naar elektronische muziek luister wil ik altijd een goede bass horen. Alleen kosten die speakers en woofers altijd wel een flinke duit voor een student.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote tv's, tv-accessoires en kabelboeren-topic

2500 euro, ik had een mooie mazzel met een bonus van werk en met dat soort bonussen heb ik altijd zoiets dat je die aan iets uit moet geven wat je niet snel zou kopen.

Bonussen en vakantiegeld zijn altijd mooi voor een leuk extraatje. Al is de bonus gedurende de crisis wel tot een niveau afgezakt dat ik er hooguit een vliegticket en de kosten van een appartement kan betalen van een weekendje losgaan.
 

miklo

Member
Moet je ook zeker doen! En die soundbar erbij is echt heel fijn. Ik ben zelf verslaafd aan goed geluid en omdat ik eigenlijk alleen maar naar elektronische muziek luister wil ik altijd een goede bass horen. Alleen kosten die speakers en woofers altijd wel een flinke duit voor een student.


Klopt, die dingen zijn vaak belachelijk duur. Mijn woonkamer is niet heel groot dus die soundbar is voor mij perfect. En het is een bijpassende curved soundbar dus ik ben weer helemaal blij voorlopig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote tv's, tv-accessoires en kabelboeren-topic

Kennelijk niet. Tot dusver werkt alles bij mij gewoon.

Het laatste nieuws wat ik over Ziggo heb gehoord is een potenti?le fusie met Vodafone NL. Daar zal jij het wel niet over hebben. Dat lijkt mij voor een ander lid iets interessanter.
 

Jozsef

New member
Het grote tv's, tv-accessoires en kabelboeren-topic

Hou je brievenbus maar in de gaten de komende tijd.
Ziggo houdt ongevraagd bij waar klanten naar kijken, en verkoopt die informatie aan reclamebureau's.
Was gisteren op alle journaals. Check uitzending gemist maar eens.
 
Bovenaan