Het grote tv's, tv-accessoires en kabelboeren-topic

Joost

Well-known member
Ik heb een grotere hekel aan die bedrijven en goede doelen die rond etenstijd mensen langs de deuren sturen. Dit jaar al driemaal. Eerst Eneco, toen KiKa en later Doe Een Wens.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van die onzin heb ik eigenlijk vrijwel nooit last. Kennelijk doet er in Amsterdam toch niemand open in appartementen dat ze ?berhaupt een poging wagen. Een keer de Nuon en een keer een goed doel in 3,5 jaar tijd. God alleen al is vaker langsgeweest.
 

Jozsef

New member
KPN gaat ook beginnen met het maken van eigen programma's.
De nadruk komt te liggen op sport en muziek. KPN rules, wederom!
 

Fabian

Active member
Sport en muziek zijn algemene begrippen. Als ik dadelijk zit opgescheept met kleiduifschieten en Frans Bauer wil ik het je nog horen zien zeggen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jozsef is een vrij trouwe KPN fan, dus dat lijkt mij geen enkel probleem.
 

Jozsef

New member
Het grote tv's, tv-accessoires en kabelboeren-topic

Frans Bauer is een guilty pleasure van me, en ik ben al jaren moderator op 't kleiduivenforum. KPN rules!
 
Laatst bewerkt:

Shayman

New member
Kom er maar in Jozsef!

Ik had altijd nog analoge tv en een aanbieding gehad voor internet een paar jaar terug zodat ik voor tv, internet en telefoon ? 28,70 per maand betaalde. Nu wou ik toch eens digitale tv en Sport1 en liep ik wat te klagen dat het toch wel heel duur wordt als je een pakket moet kiezen; zonder Sport1 ? 49,95 en Sport1 ? 14,95 extra.

Uiteindelijk heb ik nu de volgende aanbieding gehad: Vast ? 34,95 per maand en Sport1 3 maanden gratis en daarna inclusief Sport1 ? 49,90 per maand.
 

Jozsef

New member
Die 3 maanden actie's zijn inderdaad leuk. Vroeger kon je echter jaar na jaar voormekaar lullen. Die tijd is voorbij.
 

Shayman

New member
Die 3 maanden actie's zijn inderdaad leuk. Vroeger kon je echter jaar na jaar voormekaar lullen. Die tijd is voorbij.

En 15 euri per maand korting op standaard ipv 50 vond ik ook niet verkeerd eigenlijk ;) (ok, normaal krijg je 3 maand voor 35 en daarna 50).
 

Jozsef

New member
Hmmm, interessant..... Er valt dus weer wat te onderhandelen? Binnenkort maar weer eens bellen.
Ben al jaaaren tevreden klant, zal nooit overstappen maar Ziggo (toverwoord normaal) heeft nu die actie, toch?
 
Bovenaan