Eef de Kip
Well-known member
Die zag ik laatst ook al een paar keer voorbij komen, is dat wat Fabian? We zitten toch in het "TV series" topic?
Alle KPN klanten lekker tv gekeken?
Vreemd, al 20 jaar Ziggo (en UPC) en kan me een avond zonder TV geeneens meer herinneren.
Vreemd, al 20 jaar Ziggo (en UPC) en kan me een avond zonder TV geeneens meer herinneren.
Haha nee hoor, 1 a 2 keer per week komen mijn neefje en nichtje langs, meer niet.Jij had toch ook een huis vol kinderen? Dan heb je natuurlijk ook geen tijd voor uitzendinggemist ect.
Dit dus.Vreemd, al 20 jaar Ziggo (en UPC) en kan me een avond zonder TV geeneens meer herinneren.
Die zag ik laatst ook al een paar keer voorbij komen, is dat wat Fabian? We zitten toch in het "TV series" topic?
Mooi, ik verdom het nog steeds om extra te betalen voor een bepaalde zender maar dankzij kanaal 14 zullen hier de wedstrijden nu gewoon de huiskamer in komen.
Mooi, ik verdom het nog steeds om extra te betalen voor een bepaalde zender maar dankzij kanaal 14 zullen hier de wedstrijden nu gewoon de huiskamer in komen.
Lekker elke zaterdag Man Utd kijken :rumcolaa:
Bij FOX kun je iig nog kiezen
Wanneer je betaalt wel; bij Ziggo kan je ook Sport 1 nemen met x kanalen maar dat doe ik dus niet dus ik zie wel wanneer er wat leuks wordt uitgezonden.
Mensen hier bekend met telfort, en wat zijn de reacties. Ik zie even dat ik 89 pm bij Ziggo betaal, dus daar ben ik het eind van de week weg.