Het grote tv's, tv-accessoires en kabelboeren-topic

Janssen

Well-known member
Ik gebruik het ook nog steeds, er is weinig tot geen andere site waar ik mijn "muziek" kan vinden. Ik laat Soulseek zelfs automatisch opstarten als ik de pc aanzet.

Ik heb de aanhalingstekens even voor je op de goede plek gezet :)
 

JFK

Well-known member
HBO Nederland gaat per 1 jan 2017 ermee stoppen.
Ziggo schijnt belangen in HBO te hebben. Ziggo zal de content voortzetten. Hoe, dat is nog niet bekend, maar het zal me niets verbazen als er weer zo'n gratis kanaal komt voor Ziggo-abonnees.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Netflix heeft nu het aanbod flink op de schop gegooid. Veel licenties liepen af in september. Nu 289 nieuwe titels toegevoegd. Daar moet wel wat tussen zitten zou je zeggen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Weer even mn standaard belletjes gedaan naar KPN en Ziggo. Ik blijf bij KPN. Voor 82 euro in de maand KPN premium, met FOX Sports, Film1 en HBO. 100mb internet. En mobiel 10gb per maand en onbeperkt bellen. Plus Samsung Galaxy A3. Ik ben tevreden!
 

Joost

Well-known member
Ik heb laatst nieuwe coax kabel getrokken door een loze leiding. Daar zat ook de telefoonkabel in maar dat pas nu niet meer.

Toch maar eens met ziggo gebeld om de vaste telefoon dan maar op te zeggen. Leverde een besparing van 1 euro per maand op. Maar als ik de vaste telefoonlijn zou behouden kon ze me een korting van bijna 100 euro aanbieden.

't is toch een rare gang van zaken bij dat soort bedrijven.
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb laatst nieuwe coax kabel getrokken door een loze leiding. Daar zat ook de telefoonkabel in maar dat pas nu niet meer.

Toch maar eens met ziggo gebeld om de vaste telefoon dan maar op te zeggen. Leverde een besparing van 1 euro per maand op. Maar als ik de vaste telefoonlijn zou behouden kon ze me een korting van bijna 100 euro aanbieden.

't is toch een rare gang van zaken bij dat soort bedrijven.

Jouw belgegevens zijn dan ook veel interessanter dan die 100 euro.
 

JFK

Well-known member
Ik heb laatst nieuwe coax kabel getrokken door een loze leiding. Daar zat ook de telefoonkabel in maar dat pas nu niet meer.

Toch maar eens met ziggo gebeld om de vaste telefoon dan maar op te zeggen. Leverde een besparing van 1 euro per maand op. Maar als ik de vaste telefoonlijn zou behouden kon ze me een korting van bijna 100 euro aanbieden.

't is toch een rare gang van zaken bij dat soort bedrijven.
Waarom niet de telefoon met een kort snoertje bij het modem?
 

Jozsef

New member
Wij hebben Netflix standaard voor 1 scherm. Nou wilt mijn zus ook Netflix aanschaffen, volgens haar is er een optie waarbij je Netflix kan delen op 1 account? Ik kan 't zo snel nergens vinden.
 
Bovenaan