Het grote tv's, tv-accessoires en kabelboeren-topic

Abubakari

Well-known member
En dan loopt de ene keer de ondertiteling niet synchroon, de andere keer wil een aflevering niet streamen, of hapert de stream opeens of krijg je opeens allemaal blokjes in beeld.
Betaal ik liever 8 euro per maand, geen geflikker en altijd beeld.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zeg dat, wij hebben werkelijk nog nooit gezeik met Netflix gehad, zelfs comedyshows zijn uitstekend ondertiteld.
 

Jozsef

New member
Net een kwartier lang een Ziggo medewerker laten zweten en uiteindelijk afgepoeierd :heinz:

Met z'n 'wij zijn voordeliger dan KPN' en dan na een kwartier rekenen, eh, eh, eh'en en zuchten op precies 1 euro meer uit te komen, met langzamer internet en 6 maanden 50% korting. Na die 6 maanden zou ik meer kwijt zijn dan wat ik nu betaal, omdat we zoveel korting hebben bij KPN (alles in ??n rules)

Vergeet ook het gratis Spotify Premium niet bij KPN. :duim:
 

Maasveld

Well-known member
En dan loopt de ene keer de ondertiteling niet synchroon, de andere keer wil een aflevering niet streamen, of hapert de stream opeens of krijg je opeens allemaal blokjes in beeld.
Betaal ik liever 8 euro per maand, geen geflikker en altijd beeld.
Haperingen e.d. heb ik eigenlijk zelden gehad. Verder is het een beetje wat je zelf wil. Ik heb er weinig problemen mee om bij het begin van een serie of film even beeld/geluid en ondertiteling te synchroniseren als ik daarvoor een stukken uitgebreider aanbod terugkrijg. Ik las bijvoorbeeld dat seizoen 5 van Suits nog niet eens beschikbaar is op Netflix, terwijl ik nu al klaar ben met seizoen 6.
 

Abubakari

Well-known member
Ik vind helemaal niks aan Suits, dus ik was er al klaar mee toen seizoen 6 er nog niet eens was. Nou jij weer.

Ik kijk ook niet overdreven veel tv, ik kan prima uit de voeten met Netflix en met wat ik aan series van FOX, Canvas of NL1/2/3 opneem.
Maar goed, ieder zijn ding, ik heb een hekel aan een hoop gedoe en gezoek en gesynchroniseer, jij niet, beide tevree.
 

Totti

New member
Netflix heeft best wel een heel beperkt aanbod, en zodra je even de tijd neemt om te sleutelen met kodi kan je werkelijk alles in de hoogste kwaliteit met ondertiteling bekijken.
 

Janssen

Well-known member
Netflix heeft best wel een heel beperkt aanbod, en zodra je even de tijd neemt om te sleutelen met kodi kan je werkelijk alles in de hoogste kwaliteit met ondertiteling bekijken.

Ja je hebt ook mensen die klagen dat niet alle muziek op Spotify staat. Het alternatief is lekker via allerlei omwegen downloaden via internet maar het kan dus gewoon veel makkelijker.
 

Totti

New member
Ja je hebt ook mensen die klagen dat niet alle muziek op Spotify staat. Het alternatief is lekker via allerlei omwegen downloaden via internet maar het kan dus gewoon veel makkelijker.
Tja, ik vind zelf het aanbod van netflix behoorlijk beperkt, lang niet alles wat ik wil zien staat erop. Ik ben even een half uurtje met Kodi aan het prutsen geweest en kan alles wat ik wil in de hoogste kwaliteit zien. Mij hoor je niet zeggen dat je een sukkel bent als je het niet doet, maar voor mij werkt het perfect.
 

Totti

New member
Wat?!? Serieus :cab: :cab: :cab:
Ja, netflix heeft best wel heel veel goede series, maar je moet soms een eeuwigheid wachten op een nieuw seizoen, terwijl er al 3 nieuwe seizoenen zijn bij wijze van spreken. Bij Kodi kan ik gewoon alles zien wat ik wil.
 

Totti

New member
Kan je met kodi ook voetbal streamen? En waar koop ik zo'n kastje?

Volgens mij kan dat ook, heb het zelf echter nooit uitgezocht. Ik heb zelf kodi op mijn laptop staan.
De meeste van dit soort dingen kan je vaak wel achter komen door even snel te googelen.
 
Bovenaan