KPN opgezegd, over 4 weken zit ik bij Ziggo :duim:
Boeeeee. Ajacied!!!
Hoe kom jij goedkoper uit bij Ziggo? Ik ben juist aan het onderzoeken of de omgekeerde stap nu voor mij niet te lucratief is om te laten lopen.
Had je KPN compleet of niet? Ik betaal bij Ziggo overigens substantieel meer dan jij nu schetst. Ik heb op dit moment een uitgebreid zenderpakket en Fox Sports. Ik zal dus even goed moeten kijken wat nou voordeliger is.
Als je Fox wil ben je waarschijnlijk goedkoper uit bij KPN.
Dat wil ik dus inderdaad. Ik wil daarnaast wel Ziggo Sports het kanaal wat ik nu gratis heb bij Ziggo. Daar zal ik bij KPN Ziggo Soort Totaal voor moeten aanschaffen vrees ik, maar die kan wellicht als gratis pakket bij KPN compleet (ik heb al KPN mobiel). Daarnaast krijg ik dan vijf euro korting mobiel als ik compleet neem en een verdubbeling van de GB's waardoor ik bij het verlengen volgende maand wellicht een pakket lichter kan nemen.
Voor die Ziggo kanalen ga je bij KPN 15 euro per maand extra betalen. Dan heb je er wel meteen een stuk of 6.
Ik vrees dat het onder aan de streep weer niet zoveel uit gaat maken. Ik wat aanpassingen aan mijn Ziggo abonnement zonder er gelijk een jaar aan vast te zitten. Wellicht maar eens telefonisch proberen wat te regelen.
Houd ons even op de hoogte als je wilt.. Ik moet ook nog even bellen :duim:
Er zit 10 cent tussen een KPN pakket met Ziggo Sports totaal en Fox Sports eredivisie bij KPN compleet en Ziggo met het gratis Ziggo Sports kanaal en Fox Sports eredivisie. Minimaal verschil dus. Het voordeel pak je met vijf euro korting op het mobiele abonnement, dubbele data bij het mobiele abonnement en drie maanden lang 27,50? korting op het TV abonnement. Daarnaast heb je bij KPN dus alle sportzenders en spotify. Ik neig toch licht er naar om over te stappen.
Hoe is KPN op iPad en iPhone? Wel prima toch?
Oja, ik hoef ook Ajax niet meer te sponsoren.
Landelijke storing bij KPN vandaag. Ik denk zowaar dat heel veel mensen over het vinden van een hobby nadenken.