Ik wist gewoon letter voor letter dat je dit ging posten.
Op het eerste oog is het zeker een goede actie, maar ik ben vooral benieuwd naar de verborgen afspraken. Iets klopt er gewoon niet als je kijkt naar het geschil waardoor Foxsports bijna op zwart ging bij KPN en de deal die er nu uitrolt. Met zulke afspraken binnen handbereik is er namelijk geen enkele reden om naar de rechter te stappen of te dreigen met de boel op zwart te zetten. Ik ben zeer benieuwd waar het addertje zit en wanneer die komt, want ik zie alleen maar voordelen voor KPN en bijna niks waarmee de inkomsten van Foxsports enorm gaan stijgen.Maar even serieus, heeft KPN dit goed gespeeld of niet? Echt een bazenactie dit, en dat moest ook wel met een Ziggo die eenzelfde prima actie deed met die eigen sportzender.
Laat ze 't maar lekker uitvechten onder elkaar. Je ziet nu dat de kijker daarvan profiteert. Of je moet bij Tele2 zitten, die is te klein voor dit soort actie's tegen FOX.
http://www.ad.nl/show/tele2-stopt-met-fox-sports~af2e41d6/
KPN je bent een sukkel als je het in huis hebt
Om 18.00 toch?
Ik kan het niet checken, ik ben geen sukkel...
KPN doet hetzelfde. Je zal maar in KPN pyjama slapen.
Nu op weg naar Warschau, maar maandag gaan we maar eens vergelijken of het Ziggo blijft of KPN wordt.
De gast die ik aan de telefoon had zei dat Fox Sports 1 waarschijnlijk vanaf volgend seizoen in het basispakket zou komen. Twee dagen later dit nieuws, je kunt zelfs als je KPN compleet (internet/tv/mobiele telefoon) neemt Fox Sports helemaal gratis zien!Daarnaast handhaaft KPN het huidige model van distributie van FOX Sports en heeft het meer flexibiliteit gekregen om voetbal voor een bredere groep liefhebbers tegen een lagere prijs toegankelijk te maken, zonder opname in het basispakket.
Je kunt zelfs als je KPN compleet (internet/tv/mobiele telefoon) neemt Fox Sports helemaal gratis zien!
KPN. Maar dat wist je toch al?
Ook als je al KPN Compleet hebt?
Ik heb geen mobiele telefoon (nodig)
En je vrouw ook niet?
Ah, ik zie het al: we hebben nu het pluspakket gratis. Eerst maar eens kijken wat daar dan allemaal in zit.