Het grote tv's, tv-accessoires en kabelboeren-topic

De Wolf

Well-known member
Nee dat klopt, jij geeft aan dat Kpn beter is dan Ziggo en ik vraag waarom omdat ze allebei klauwen met geld kostten. Dus de vraag blijft waarom Kpn beter is dan Ziggo.

Kwaliteit van Ziggo schijnt in Capelle tegen te vallen.

Ska P 187

Well-known member
Mag ik vragen wat een beetje gangbare snelheden zijn die jullie haken thuis via het internet?
Ik heb een lokale provider, heb je veel hier, die alleen maar in mijn dorp zit. Hebben hun eigen glasvezel, Spaanse stijl, in de grond zitten en ik haal buiten het hoogseizoen om zo rond de 80mb download en 8 upload. Hoe zit dat bij jullie, ik lees steeds dat Ziggo of KPN technische problemen heeft, zit dat in de snelheid of zit dat in de sites waar jullie gebruik van maken, dat die het niet aankunnen?

Jozsef

New member
Nee dat klopt, jij geeft aan dat Kpn beter is dan Ziggo en ik vraag waarom omdat ze allebei klauwen met geld kostten. Dus de vraag blijft waarom Kpn beter is dan Ziggo.

Alleen aantoonbaar slechter in deze regio, Zwammy. Verder zullen ze echt niet veel verschillen denk ik. Ook niet qua prijs volgens mij.
En dat klauwen met geld..... Ik heb Interactieve TV, Internet ?n bellen voor effe 6 tientjes. Ik ken mensen die dat uitgeven aan een mobiel abonnement.

Ska P 187

Well-known member
Ja wat is dat? Ons aller Hes heeft ineens op zijn site reclame voor fox ofzo staan. Ze mogen het niet meer streamen. Mocht het wel dan vraag ik me af?
We vinden er wel weer wat op.

zwammy

Well-known member
Alleen aantoonbaar slechter in deze regio, Zwammy. Verder zullen ze echt niet veel verschillen denk ik. Ook niet qua prijs volgens mij.
En dat klauwen met geld..... Ik heb Interactieve TV, Internet ?n bellen voor effe 6 tientjes. Ik ken mensen die dat uitgeven aan een mobiel abonnement.

Dat is goedkoop, welk abonnement heb je?

JFK

Well-known member
Abonnement op FOX bij KPN is drastisch verlaagd in prijs.
? 7,50 per maand voor het Eredivisiepakket.

Schiet mij maar lek.

Pascallovic

Well-known member
Wat snap je niet? Het is niet om aan te zien en er kijkt geen hond naar.
Eerst moest iedereen er voor gaan betalen om meer inkomsten te genereren en nu kom je met een afspraak dat de abonnees een flinke korting krijgen. Hoe genereer je de extra inkomsten dan als FOX? Of verwachten ze dat met de prijsverlaging er even 70% meer klanten bij komen?

Janssen

Well-known member
Eerst moest iedereen er voor gaan betalen om meer inkomsten te genereren en nu kom je met een afspraak dat de abonnees een flinke korting krijgen. Hoe genereer je de extra inkomsten dan als FOX? Of verwachten ze dat met de prijsverlaging er even 70% meer klanten bij komen?

Je zou zeggen dat het allemaal doorberekend is door mensen die er verstand van hebben.

Ik vind het allemaal best, kijk er toch niet heen.

Max

Administrator
Forumleiding
Ziggo in spoedberaad. Als ze niks doen ga ik wellicht switchen. Mobiel zit ik al bij KPN.

Bovenaan