Hankie
Well-known member
Groot gelijk!Ik denk juist om over te stappen naar Ziggo. Kan ik lekker zonder bij te betalen F1 kijken + Engels en Spaans voetbal waar ik nu 15 euro bijbetaal bij KPN voor het Ziggo pakket.
Groot gelijk!Ik denk juist om over te stappen naar Ziggo. Kan ik lekker zonder bij te betalen F1 kijken + Engels en Spaans voetbal waar ik nu 15 euro bijbetaal bij KPN voor het Ziggo pakket.
Ik heb net mijn jaarlijkse KPN Jozsef gesprek gehad, ik kijk voorlopig ook weer gratis Fox Sports en heb ook weer een flinke korting gekregen op mijn abonnement.
Ziggo is nog altijd het toverwoord.
Ik zit bij Telfort. Das ook van KPN maar gaat die prijs ook omlaag dan?
Bedankt voor het zoeken. Heb nu ook bericht gehad.Google op Telfort-Fox leert ons het antwoord: Ja, ook bij Telfort is het 7,50.
Iptv abonnement, voor 45 euro een heel jaar Fox en Ziggo sport. En dan nog alle buitenlandse sport betaal zenders zoals Sky sports en Bein sports. In totaal ruim 1300 kanalen. Ook HBO en Film 1 zit erbij.
Iptv abonnement, voor 45 euro een heel jaar Fox en Ziggo sport. En dan nog alle buitenlandse sport betaal zenders zoals Sky sports en Bein sports. In totaal ruim 1300 kanalen. Ook HBO en Film 1 zit erbij.
Linkje?