Het grote tv's, tv-accessoires en kabelboeren-topic

Jozsef

New member
Ik heb gewoon de standaard Netflix voor 1 scherm. Dan moet ik dus upgraden voor je kan delen? Dan maakt ze maar zelf een account aan, toch?
 

zwammy

Well-known member
Je pakt een nieuw account van een tientje en zij betaalt de helft. Bende 5 euro per maand kwijt.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Je pakt een nieuw account van een tientje en zij betaalt de helft. Bende 5 euro per maand kwijt.

Precies, zelfs wij met ons beperkte financiele plaatje kunnen die 10 euro wel missen in de maand. Het staat ook eigenlijk altijd wel aan als er iemand anders dan ikzelf thuis ben. De kindjes hebben hun eigen account voor kinderen tot 8 jaar meen ik en mijn vrouw heeft een compleet account.
 

inhethoekje

Active member
Een groep vinden die Netflix ook wil hebben, wij betalen 1,50 p/m.

Is af en toe wel verwarrend, had laatst Lebbis gekeken, paar dagen later kom ik weer op Netflix zeggen ze dat ik Lebbis verder kan kijken.
Bleek iemand anders hem ook te kijken maar halverwege te zijn gestopt.
 
Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
Ik wel, zijn snelheid en manier van een verhaal vertellen staat me wel aan, ik lig niet schuddebuikend van het lachen op de bank maar lachen doe ik wel.
 

JFK

Well-known member
Ik wel, zijn snelheid en manier van een verhaal vertellen staat me wel aan, ik lig niet schuddebuikend van het lachen op de bank maar lachen doe ik wel.

Ik hou er ook wel van. Zijn presentatie is eigenlijk heel goed vind ik, maar de grap ansich vind ik meestal niet bijzonder.
 

inhethoekje

Active member
Ik hou er ook wel van. Zijn presentatie is eigenlijk heel goed vind ik, maar de grap ansich vind ik meestal niet bijzonder.


Hij zit nu regelmatig bij DWDD, met vreemde nieuwsberichten, die verhalen die hij er dan bij bedenkt zijn best leuk, en de snelheid, zelfs Mathijs lukt dat niet.
En de manier waarop hij boosheid speelt als hem iets niet aanstaat, doet hij best goed.

Weet het niet zeker maar volgens mij komt hij terug van een flinke ziekte.
 
Bovenaan