Het grote tv's, tv-accessoires en kabelboeren-topic

Ska P 187

Well-known member
Ik dacht al, misschien dat het daarom zo goed gaat. Eigenlijk zelden problemen.
Nu zit ik ook in een grotere markt te vissen, daarmee bedoel ik originele versie, spaans ondertiteld, misschien dat dat nog uitmaakt.
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Youtube gebruiken de kinderen hier, de een kijkt alle filmpjes van MeisjeDjamila (best een lekker wijf trouwens) en de ander Thomas de Trein. Zelf kijk ik wel eens wat obscure muzieklinkjes, maar verder niks.
 

Mario

Well-known member
Youtube gebruiken de kinderen hier, de een kijkt alle filmpjes van MeisjeDjamila (best een lekker wijf trouwens) en de ander Thomas de Trein. Zelf kijk ik wel eens wat obscure muzieklinkjes, maar verder niks.

Youtube is idd wel handig als je kinderen hebt. Films downloaden op de harde disk, en dan op je tv aansluiten ... heel ouderwets inmiddels volgens mij.
 

Hankie

Well-known member
Youtube gebruiken de kinderen hier, de een kijkt alle filmpjes van MeisjeDjamila (best een lekker wijf trouwens) en de ander Thomas de Trein. Zelf kijk ik wel eens wat obscure muzieklinkjes, maar verder niks.
+1 voor Djamila
 

Janssen

Well-known member
Dat forum mag je me eens PB-en dan.

Sommige series download ik nog wel eens maar met het verdwijnen van FTD/Dutplanet en Spotnet dat nauwelijks nog functioneert ben ik een beetje door m'n bronnen heen.
 

Janssen

Well-known member
Ik heb een payserver met een retentie van 1000 dagen en krijg op Spotnet nauwelijks nog wat binnen. Als ik wat download pruts ik handmatig wat via binsearch maar dat is vaak toch gokken.
 

Hankie

Well-known member
Dat forum mag je me eens PB-en dan.

Sommige series download ik nog wel eens maar met het verdwijnen van FTD/Dutplanet en Spotnet dat nauwelijks nog functioneert ben ik een beetje door m'n bronnen heen.
Kan alleen op uitnodiging dus heb je mail adres nodig.
 

Jozsef

New member
Toch maar overgestapt van Vodafone naar KPN. Dat "KPN Compleet" kon ik ?cht niet laten liggen. Dubbele belminuten, dubbele data en 5 euro korting op alle mobiele abbo's. :duim:
Daarnaast nog gratis onderling bellen, en je krijgt ook nog een gratis zenderpakket bij je Interactieve TV. Dat is nu dus Fox Sports geworden, maar da's logisch.
 

Pascallovic

Well-known member
Heb een enquete van Ziggo in mijn mailbox gehad waarin ze onderzoeken wat de gevolgen zouden zijn als ze geen Foxsports meer aanbieden. Schijnbaar is dat nog echt een optie bij ze ook. Daar ben je dan hoofdsponsor van de grootste club van Nederland voor om vervolgens de wedstrijden van die club niet te kunnen laten uitzenden als aanbieder.:cab:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze zenden dan wel weer Ajax TV uit. Daarnaast bieden ze nog wel teletekst aan.
 
Bovenaan