Ik vind het oprecht jammer.
Hangt van de transfersom af.
Ik vind het oprecht jammer.
He's just a shit Martins Indi...
Ik lees een transfersom van rond de zes miljoen voor Luckassen. Dat kan toch niet waar zijn?! De gekte gaat wel heel hard. Volgens mij heeft PSV minder voor Wijnaldum hoeven lappen.
Dat zou idd wel heel veel zijn.
Geloof niks van dat bedrag, alleen maar omdat een speler fysiek sterk is.Ik lees een transfersom van rond de zes miljoen voor Luckassen. Dat kan toch niet waar zijn?! De gekte gaat wel heel hard. Volgens mij heeft PSV minder voor Wijnaldum hoeven lappen.
Voor wat voor een bedrag had je hem wel naar Feyenoord willen zien komen Jamel?
Dat bedrag van zes miljoen kan in ieder geval niet kloppen.
Tete en Moreno moesten verkocht worden, Luckassen niet. Dat scheelt ook wel enigszins.Daarmee is hij duurder dan Tete en even duur als Moreno. Ik kan me dat echt niet voorstellen.
Tete en Moreno moesten verkocht worden, Luckassen niet. Dat scheelt ook wel enigszins.
Ah, ik wist niet dat ie ook nog maar 1 jaar had. Dan zou het idd nog belachelijker zijn dan het al was.Luckassen toch ook, met een contract tot 2018?
AZ had nog een eenzijdige optie voor een extra jaar.Luckassen toch ook, met een contract tot 2018?
AZ had nog een eenzijdige optie voor een extra jaar.
Jammer. AZ en Feyenoord waren er al uit, maar Luckassen wilde liever naar PSV...Van Geel is niet achterlijk natuurlijk. Huibert zal z'n miljoenen toch echt elders moeten halen.
Jammer. AZ en Feyenoord waren er al uit, maar Luckassen wilde liever naar PSV...
http://www.ad.nl/transfer-talk/luckassen-verkiest-psv-boven-feyenoord~a6a3577f/