Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Bij PSV hebben ze de intentie uitgesproken dat hij een basisplaats krijgt in het centrum van de verdediging, terwijl ze bij Feyenoord hebben gezegd dat hij zeker in z'n eerste seizoen wisselspeler zal zijn.
Dus bij PSV is het glas halfvol en bij Feyenoord het glas halfleeg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Brenet lijkt mij wel een paar klasses beter dan Luckassen als rechtsback. Luckassen zelf gaat ook uit van een basisplaats in het centrum.
 

JFK

Well-known member
Iedereen doet wel een beetje lacherig over Luckassen, maar die kan nog wel eens gaan verrassen aankomend seizoen.
Ik vind hem wel een goede speler. Sterk, snel en een goede traptechniek.
 

gevegt

Well-known member
Iedereen doet wel een beetje lacherig over Luckassen, maar die kan nog wel eens gaan verrassen aankomend seizoen.
Ik vind hem wel een goede speler. Sterk, snel en een goede traptechniek.

Komt bij dat hij nog maar 22 is. Hij kan dus eigenlijk alleen maar beter worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Iedereen doet wel een beetje lacherig over Luckassen, maar die kan nog wel eens gaan verrassen aankomend seizoen.
Ik vind hem wel een goede speler. Sterk, snel en een goede traptechniek.

Welnee, Luckassen kan best de nieuwe Eric Addo worden.
 

JMD

Well-known member
Welnee, Luckassen kan best de nieuwe Eric Addo worden.
Toen die bij PSV was behaalde PSV in 9,5 jaar tijd 7 landstitels. Waar kan ik tekenen??? ;)

Even serieus: ik moest even googelen hoe lang die bij obs gespeeld had. Ik dacht een jaar of 2, blijkt die dus 10 jaar te hebben rondgelopen... :)
 

Eresd?g?

Banned
Iedereen doet wel een beetje lacherig over Luckassen, maar die kan nog wel eens gaan verrassen aankomend seizoen.
Ik vind hem wel een goede speler. Sterk, snel en een goede traptechniek.
Ben t wel met je eens. Echte box2box player. Zie m zomaar binnen aantal seizoenen naar subtop in Engeland gaan voor 20 miljoen ofzo. Heeft PSV goed gedaan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan