Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Nee joh, Feyenoord doet dat alleen om PSV en AZ een beetje voor de gek te houden. Zal de nieuwe Rotterdamse realiteit wel zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Als je alle geruchtensites moet geloven heeft elke club interesse in elke speler. Ik zou het met een korreltje zout nemen allemaal.
 

Pascallovic

Well-known member
Als je alle geruchtensites moet geloven heeft elke club interesse in elke speler. Ik zou het met een korreltje zout nemen allemaal.

In het geval van Amrabat kwam de speler zelf met het verhaal dat hij Ajax zou hebben afgewezen. Die moest zich even inlikken bij het legioen, iets wat ie in de maand voor zijn transfer alleen maar gedaan heeft.

Dat Luckassen op de radar staat van PSV en Feyenoord is niet zo moeilijk voor te stellen. Alleen dat transferbedrag lijkt grote onzin.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote PSV transfer topic

Ik vind het anders wel opmerkelijk. De drie posities waarvoor Luckassen in aanmerking komt zijn bij Feyenoord in principe dubbel bezet. Tenzij Van Beek nog lang uit de roulatie is, dan lijkt Dammers als back up voor Botteghin wat licht.

Het lijkt mij dat Feyenoord zich beter op andere posities kan richten qua versterkingen. Ik heb niet de indruk dat Feyenoord al de transfergelden wil/gaat aanwenden. Dan kunnen ze beter zich focussen op het aantrekken van een buitenspeler, linker centrale verdediger, linksback en eventueel Van Persie.

EDIT: Van Bronckhorst schijnt geroepen te hebben de komende maanden nog geen rekening te houden met een bijdrage van Van Beek. Dan is de interesse niet vreemd, maar voor een dergelijk bedrag ga je geen back up voor Botteghin halen.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Als je alle geruchtensites moet geloven heeft elke club interesse in elke speler. Ik zou het met een korreltje zout nemen allemaal.
Ik zou ad.nl geen geruchtensite noemen. En als zij in een artikel melden dat AZ en Feyenoord er al uit waren dan zal dat echt wel kloppen. Anders zou Feyenoord daar wel een statement over gegeven hebben lijkt me.
 

Mario

Well-known member
Ik zou ad.nl geen geruchtensite noemen. En als zij in een artikel melden dat AZ en Feyenoord er al uit waren dan zal dat echt wel kloppen. Anders zou Feyenoord daar wel een statement over gegeven hebben lijkt me.

Maakt verder ook niet uit, hij heeft inmiddels de juiste keuze gemaakt. Prolongatie zit er in Rotterdam toch niet in :D
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zonder dollen zou hij bij Feyenoord 100% zeker op de bank zitten en is de kans op een basisplaats bij PSV vrijwel 100%.
 

Abubakari

Well-known member
Ik zou ad.nl geen geruchtensite noemen. En als zij in een artikel melden dat AZ en Feyenoord er al uit waren dan zal dat echt wel kloppen. Anders zou Feyenoord daar wel een statement over gegeven hebben lijkt me.

Ik sluit ook niet uit dat ??n op de 10.000 geruchten waar blijkt te zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat valt nog mee.
Wel opmerkelijk dat hij op zijn gevoel voor PSV heeft gekozen. Meestal is dat iets voor vrouwen...

Bij PSV hebben ze de intentie uitgesproken dat hij een basisplaats krijgt in het centrum van de verdediging, terwijl ze bij Feyenoord hebben gezegd dat hij zeker in z'n eerste seizoen wisselspeler zal zijn.
 

Pascallovic

Well-known member
Bij PSV hebben ze de intentie uitgesproken dat hij een basisplaats krijgt in het centrum van de verdediging, terwijl ze bij Feyenoord hebben gezegd dat hij zeker in z'n eerste seizoen wisselspeler zal zijn.

De vervanger van Moreno dus. Dat scheelt maar een klasse of 3:cab:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan