Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

stc

Well-known member
Guardado dus naar Real Betis. Lammers, Rigo en Rosario definitief naar 1.

Op dit moment nog een smalle selectie (20), maar dat gaat nog veranderen denk ik.
 

JMD

Well-known member
Guardado dus naar Real Betis. Lammers, Rigo en Rosario definitief naar 1.

Op dit moment nog een smalle selectie (20), maar dat gaat nog veranderen denk ik.

Dat mag ik hopen. 20 man is echt veel te weinig als je tot na de winterstop op 3 fronten wilt strijden.
 

stc

Well-known member
Momenteel bestaat de selectie uit de volgende spelers

Keepers:
Zoet en Koopmans

Verdediging:
Isimat, Arias, Schwaab, Willems, Brenet en de Wijs

Middenveld:
Propper, Hendrix, Rigo, Rosario, Ramselaar, Lundqvist

Aanval
Pereiro, De Jong, Locadia, Bergwijn, Lammers, Lozano.

Voorin zit het wel goed denk ik. Middenveld en Verdediging kan nog wel wat gebruiken.
 

JMD

Well-known member
Momenteel bestaat de selectie uit de volgende spelers

Keepers:
Zoet en Koopmans

Verdediging:
Isimat, Arias, Schwaab, Willems, Brenet en de Wijs

Middenveld:
Propper, Hendrix, Rigo, Rosario, Ramselaar, Lundqvist

Aanval
Pereiro, De Jong, Locadia, Bergwijn, Lammers, Lozano.

Voorin zit het wel goed denk ik. Middenveld en Verdediging kan nog wel wat gebruiken.

Keeper ook nog wel.

Arias gaat nog wel weg, Pereiro misschien ook.

Ik tel trouwens 10 eigen-jeugdspelers. Dus eigen jeugd in de selectie zit wel goed. Nu ze alleen nog de kans geven.
 
G

Gast

Guest
Ik tel trouwens 10 eigen-jeugdspelers. Dus eigen jeugd in de selectie zit wel goed. Nu ze alleen nog de kans geven.

Kwantiteit telt niet; het gaat erom of ze ook daadwerkelijk minuten maken in het eerste elftal. Het doel van een jeugdopleiding is spelers op te leiden die iets kunnen toevoegen aan een eerste elftal, niet om de bank te vullen.
 

Mario

Well-known member
Momenteel bestaat de selectie uit de volgende spelers

Keepers:
Zoet en Koopmans

Verdediging:
Isimat, Arias, Schwaab, Willems, Brenet en de Wijs

Middenveld:
Propper, Hendrix, Rigo, Rosario, Ramselaar, Lundqvist

Aanval
Pereiro, De Jong, Locadia, Bergwijn, Lammers, Lozano.

Voorin zit het wel goed denk ik. Middenveld en Verdediging kan nog wel wat gebruiken.

van Ginkel nog niet binnen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Keeper ook nog wel.

Arias gaat nog wel weg, Pereiro misschien ook.

Ik tel trouwens 10 eigen-jeugdspelers. Dus eigen jeugd in de selectie zit wel goed. Nu ze alleen nog de kans geven.

Dus dan moet er eigenlijk nog wel 13 spelers gehaald worden. Brands gaat het nog druk krijgen.
 

Pascallovic

Well-known member
Er moet toch wel een club in China of de woestijn zijn die flink willen betalen.

Die kwam vorig seizoen toen ie weg mocht ook niet. Zou niet weten waarom een dergelijke club nu wel zou komen. Zo bijzonder was ie vorig seizoen in Turkije nu ook weer niet.
 

JMD

Well-known member
Maar serieus, ik vind het wel erg stil bij jullie.

Helemaal mee eens. Tuurlijk moeten we aanvullen met jeugd, ben ik groot voorstander van, maar er vertrekken flink wat spelers, dus er moet ook wel wat komen ja. Ik hoop minimaal op Van Ginkel, nog een verdediger en nog een keeper.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan